آشوب با روتوش هنر

فعالان شبکه های اجتماعی با انتشار مطالبی نسبت به رفتارهای متناقض و ضدملی برخی سلبریتی ها اعتراض کردند.

به گزارش مشرق، در روزهای گذشته و همزمان با پایان آشوب‌ها و اغتشاشاتی که در پی گران شدن قیمت بنزین در کشور شاهد بودیم، برخی هنرمندان سینما و عرصه موسیقی بیانیه‌ای در صفحات خود در فضای مجازی با هشتگ #صدای_آبان_۹۸ منتشر و به برخوردهای انجام‌شده در اغتشاشات روزهای گذشته اعتراض کردند.

کاربران توئیتر با دو هشتگ #سلبریتی_اجاره_ای و #بازیگران_آشوب در واکنش به بیانیه حمایتی این جماعت از اشرار مسلح نوشتند: حمایت صریح از کسانی که هزاران میلیارد خسارت به کشور وارد کرده و به سوی مردم و نیروهای امنیتی تیراندازی کردند، دروغ بودن ادعاهای کاسبکارانه سلبریتی‌ها درباره وطن پرستی را مشخص کرد.

برخی کاربران هم تاکید کردند اینها در پوشش هنر بیشترین تبلیغ را برای روی کار آمدن دولت فعلی داشتند اما اکنون حاضر به پذیرش مسئولیت در ناکارامدی‌های فعلی نیستند.

بر اساس داده کاوی ها، این دو هشتگ به ترتیب ترند اول و سوم توئیتر را به خود اختصاص داده و ۳۲۷۰۰ محتوا ذیل آن تولید و بیش از ۴۷ میلیون بازدید کلی داشته است.

در اینستاگرام نیز ۶۱۰۰ پست با این دو هشتگ منتشر شد.

منبع: راه دانا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
    18 2
    اینها هیچ کدامشان هنر مند نیستند؟ درد و هنر شان جمع کردن بیت المال مردمند ببرند در خارج سرمایه گزاری و ویلا و سپرده خارج بگزارند برای روز تفریحشان،علی برکت الله
  • علی IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
    10 2
    این بازیگرا و کارگردان ها از چرچیل هم سیاست مدارترند می دانند کی بیانیه بدن، کی و چه زمانی نقش زخمی و شهید را بازی کنند کی ادای قهرمان ها و آدم خوبه را بازی کنند، همین ها از همین دولت هزینه های میلیاردی فیلم های شان را بدست آوردند. وقتی که همه از شرایط سخت اقتصادی می گفتن اینا شش ماه از سال را آن ور آب می گذراندند.
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
    11 2
    اینها مشتی مزدور غرب هستند که دارند از سفره بی شرافتی و بی آبرویی شان ارتزاق می کنند. کم نبودند در طول تاریخ از این آدم های بوالهوس هر لحظه به سویی
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
    9 2
    لعنت بر سلبپولیهای حقوق بگیر و اجیر افساد طلبانی که با دلبستگی و وابستگی به غرب و دشمن، معیشت مردم را با مشکل مواجه کردند و همزبان با غربیها از اغتشاشگران حمایت میکنند.
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
    3 15
    سلبریتی ها کاری کردند کارستان ، آب بریزید اونجایی که میسوزه
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
    7 0
    حالم از همه این بازیگران بهم می خوره کاری به مردم ندارند دنبال سفرهای خارجی سگ و گربه بازی هستند و پز لباس و ارایش خودشون رو به مردم ی دهند و با پولعلیه نظام و مردم لگد می زنند همین ها بودند برای روحانی سینه چاک کردند حالا ایران سیاه می کنند و تسلیت می گن بعد از دوسه هفته؟!!!!
  • ایرانی IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
    1 0
    مرگ بروطن فروش ونامسلمان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس