مراجعه ۳۷۸ داوطلب در ۳ ساعت ابتدایی ثبت نام انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: ٣٧٨ نفر تاکنون برای ثبت نام کاندیداتوری مجلس یازدهم به فرمانداری‌های سراسر کشور مراجعه کردند.

به گزارش مشرق، «عبدالرضا رحمانی فضلی» امروز یکشنبه ۱۰ آذر پس از بازدید از ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران بیان داشت: امروز با هماهنگی‌های صورت گرفته میان همه دستگاه‌های اجرایی و شورای نگهبان و آمادگی‌های لازم در بیش از ٢٠٨ فرمانداری، ثبت نام در تمام این فرمانداری‌ها آغاز شده است.

وی افزود: ٣٧٨ نفر تاکنون برای ثبت نام کاندیداتوری مجلس یازدهم به فرمانداری‌های سراسر کشور مراجعه کردند.

ببینید:

وزیر کشور بیان داشت: امیدوارم با تدابیری و هماهنگی‌های صورت گرفته امسال بتوانیم انتخاباتی باشکوه قانونی و سالم را برای تشکیل مجلسی فعال و در تراز جمهوری اسلامی ایران برگزار کنیم.

وی از همه مسئولان اجرایی در کشور خواست تا در فرآیند برگزاری انتخابات مر قانون رارعایت کنند و گفت: بعد از فرآیند ثبت نام‌ها باید بلافاصله هیئت‌های اجرایی را انتخاب و به شورای نگهبان معرفی کنیم.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی مبنی براینکه تغییر و جابجایی برخی فرمانداران شائبه‌های انتخاباتی را در اذهان ایجاد کرده واکنش شما به آن چیست، گفت: عقل حکم می‌کند که در شرایط فعلی که فرآیند انتخابات آغازشده ما ثبات مدیریتی داشته باشیم؛ اما وجود فرمانداران و بخشداران صرفا مرتبط با انجام فرآیند انتخابات نیست بلکه آن‌ها برای ایفای وظایف مود باید حائز مجموعه‌ای از شرایط باشند، بنابراین اگر انفاقی افتاد که بررسی و برآورد های ما نشان داد باید در حوزه فرمانداران جابجایی‌هایی صورت بگیرد حتما این کار را انجام خواهیم داد.

وی در پایان تصریح کرد: خیلی از فرمانداری‌ها با سرپرست اداره می‌شوند که امروز دستور دادم سرپرستی افراد صاحب مسئولیت در این فرمانداری‌ها تثبیت شود تا در فرآیند برگزاری انتخابات مشکلی از این ناحیه پیش نیاید.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس