کد خبر 1015151
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
بذری

احمد بذری به مدال نقره وزن 86 کیلوگرم و محمدحسین محمدیان به مدال برنز وزن 97 کیلوگرم رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جایزه بزرگ مسکو رسیدند.

به گزارش مشرق، در مسابقات روز گذشته که در اوزان المپیکی کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد، ابتدا مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار و نفرات برتر به دیدار فینال راه یافتند و نفرات بازنده نیز دیدار رده‌بندی را برگزار کردند.

در وزن 97 کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شریف شریف اف قهرمان جهان و المپیک از کشور آذربایجان شد که با شکست مقابل این حریف آذربایجانی به دیدار رده بندی رفت و توانست در این دیدار با نتیجه 11 بر صفر از سد آنزور اوریشف از روسیه بگذرد و صاحب مدال برنز شود.

بیشتر بخوانید:

حذف جام جهانی تهران از تقویم اتحادیه جهانی کشتی

در وزن 86 کیلوگرم نیز احمد بذری در دور نخست با نتیجه 5 بر 2 از سد پیتر یانولوف دارنده مدال نقره اروپا از مولداوی گذشت. وی در دور دوم مقابل رشید قربان اف دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان با نتیجه 6 بر 2 به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت.

نفرات راه یافته به دیدار فینال این مسابقات امشب (شنبه) در قالب تیم روسیه و منتخب جهان به میدان رفتند که احمد بذری نماینده کشورمان مقابل ماگومد رمضان اف از روسیه با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

منبع: فدراسیون کشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس