کد خبر 1014664
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
زلاتان

زلاتان ابراهیموویچ در گفتگویی با نشریه ایتالیایی گاتزتا دلواسپورت می‌گوید میلان در قلبش جا دارد. زلاتان همچنین می‌گوید تا 50 سالگی می‌تواند در بالاترین سطح بازی کند.

به گزارش مشرق، نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت در گفتگویی با زلاتان ابراهیموویچ از او درباره بازگشت به ایتالیا و دیگر مسائل سوال کرده و پای صحبتهای او نشسته است. زلاتان در این مصاحبه وقتی با سوال خبرنگار گاتزتا درباره احتمال بازگشت او به سن‌سیرو و پیوستنش به میلان می‌پرسد شروع به تعریف و تمجید از میلان و علاقه خود به این تیم می‌کند.

بیشتر بخوانید:میلان

زلاتان به شایعات پایان داد +عکس

گاتزتا می‌گوید میلان علاقه زیادی به بازگشت زلاتان به سن‌سیرو دارد تا از او به عنوان نمادی از پروژه جدید باشگاه رونمایی کند. زلاتان در پاسخ به این پرسش گفت:" میلان خانه دوم من است. میلان شهر دوم من نیست، خانه دوم من است. من از میلان خاطرات فوق‌العاده‌ای دارم".

زلاتان در ادامه درباره اینکه فکر می‌کند تا چه زمانی می‌تواند به فوتبال بازی کردن ادامه دهد گفت:" اگر پروژه‌ای باشد که به من انگیزه بدهد می‌توانم تا پنجاه سالگی در سطحی که هستم بازی کنم. من تجربه بازی در لس‌آنجلس را تازه پشت سر گذاشته‌ام که تجربه فوق‌العاده‌ای بود".

گاتزتا در ادامه خاطرنشان می‌کند که میلان پیشنهاد خود را به زلاتان ارائه کرده ولی اسطوره سوئدی تا این لحظه از پاسخ دادن قطعی به پیشنهاد میلان خودداری کرده. این نشریه می‌گوید برای انتقال زلاتان به سن‌سیرو باید تماسهای بیشتری بین دو طرف برقرار شود.

اما به غیر از میلان، بولونیا دیگر تیم ایتالیایی است که می‌تواند مقصد بعدی زلاتان باشد. هدایت بولونیا در حال حاضر در اختیار سینیشا میهایلوویچ است که زلاتان با او رابطه دوستانه نزدیکی دارد. از سوی  دیگر اسپانسر باشگاه بولونیا، ماکرون، به گزارش گاتزتا قصد دارد تا 2 میلیون یورو مبلغ اضافه به قرارداد احتمالی زلاتان به این باشگاه اضافه کند چرا که معتقد است حضور او در این باشگاه درآمد بولونیا از منابع مختلف را به شدت افزایش خواهد داد.

زلاتان در پاسخ به سوالی درباره بولونیا به گاتزتا گفت:" من با سینیشا رابطه خیلی خوبی دارم. او دوست من است. یک انسان استثنایی. مردی که مثل او به ندرت پیدا می‌شود".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس