ضیاءالله اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی - کراپ‌شده

نماینده بناب در مجلس گفت: برخی شرکت‌های دولتی به‌جای اینکه در افزایش ندادن قیمت کالاها بعد گرانی بنزین پیشگام باشند، قیمت محصولات‌شان را افزایش داده‌اند.

به گزارش مشرق، ضیاءالله اعزازی نماینده مردم بناب، با تأکید بر لزوم نظارت دولت بر بازار گفت: همه قوای نظام بر کنترل بازار به دنبال افزایش قیمت بنزین تأکید دارند تا این گرانی باعث افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها نشود.

بیشتر بخوانید:

دولت هیچ تدبیری را در دستور کار ندارد

وی افزود:‌ انتظار داریم تا دولت با جدیت بحث کنترل بر بازار را پیگیری کند تا اجناس مختلف به بهانه گرانی بنزین افزایش قیمت به همراه نداشته باشد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متأسفانه خروجی این کار چندان موفق نیست و ما در بازار شاهد اثرات مثبت آن نیستیم.

اعزازی خاطرنشان کرد: دولت باید اعتماد مردم را جلب کند اعتماد مردم هم زمانی جلب می‌شود که وقتی دولت می‌گوید کنترل می‌کنیم در عمل هم این کار را انجام دهد.

وی افزود: نظارت بر بازار جزو محدوده وظایف و اختیارات دولت است و دولت است که باید با تمام توان بر قیمت کالاها بازار نظارت داشته باشد. 

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شنیده‌ها از این حکایت دارد که شرکت‌های دولتی بعد از گرانی بنزین محصولات‌شان را گران کرده‌اند که این اقدام صحیح نیست. شرکت‌های دولتی باید در بحث عدم افزایش قیمت‌ها پیشگام باشند. 

عضو مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: امیدوارم بر بحث نظارت بر بازار اقدامات مناسب صورت گیرد تا اعتماد مردم لطمه نبیند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
    0 0
    پگاه افزایش قیمت داره میده همونطور که میهن و رامک و بقیه ۱۲ درصد افزایش دادن کالاهاشون رو
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
    2 0
    دولت کودتا کرده است. در این 6 سال ثابت شد سیستم جنگلی عرضه و تقاضا چگونه باعث غارت پول مردم شد.
  • IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
    2 0
    اونچنان رونقی ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس