کد خبر 1014063
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
احمد شاکری

درسگفتار «جنگ ادبیات بر سر ادبیات جنگ» با حضور احمد شاکری، نویسنده و پژوهشگر حوزه ادبیات و دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش مشرق، درسگفتار «جنگ ادبیات بر سر ادبیات جنگ» با حضور احمد شاکری، نویسنده و پژوهشگر حوزه ادبیات و دفاع مقدس برگزار می شود.

در طی این دوره، ادبیات داستانی دفاع مقدس در دههٔ ۶۰ با رویکردی تحلیلی- انتقادی و با مروری بر ۳۴ اثر داستانی بلند این دهه‌، مورد بررسی قرار می‌گیرد. این بررسی در این ترم دارای رویکردی کلی خواهد بود و به معرفی سرفصل‌های قابل طرح در مطالعات مرتبط با ادبیات پایداری در شاخهٔ ادبیات دفاع مقدس خواهد پرداخت:
واقع‌گرایی در ادبیات داستانی دفاع مقدس، تجربی‌نویسی، کارکرد خاطره در ادبیات داستانی دفاع مقدس، جریان‌شناسی روشنفکری در آثار داستانی دفاع مقدس، ایدئولوژی و نسبت آن با ادبیات داستانی دفاع مقدس، دشمن‌شناسی ادبیات داستانی دفاع مقدس، جریان‌شناسی ادبیات سیاه دفاع مقدس در دههٔ ۶۰، فرایندشناسی تحول شخصیت در ادبیات داستانی دفاع مقدس و ادبیات تعقلی و ادبیات تهییجی دفاع مقدس از جمله رویکردهایی است که در این درسگفتار مورد توجه قرار خواهند گرفت.

شروع دوره از یکشنبه ۱۰ آذر ، ساعت ۱۶-۱۴ به مدت ۸ هفته خواهد بود.
علاقمندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با تلفن  ۶۶۱۷۴۰۸۱ تماس بگیرند و یا به سایت http://ac.roozegareno.com/ مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس