کد خبر 1013809
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
بارسلونا

بارسلونا در حالی فردا شب در نوکمپ، در چارچوب لیگ قهرمانان میزبان دورتموند خواهد بود که در تاریخ این رقابتها رکورد بیشترین صدرنشینی در مرحله گروهی را در اختیار دارد.

به گزارش مشرق، بارسلونا فردا شب در خانه خود استادیوم نوکمپ در پنجمین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان بورسیا دورتموند خواهد بود. بارسلونا در حال حاضر با هشت  امتیاز از چهار بازی صدرنشین گروه F رقابتها است و یک امتیاز بیشتر از بوروسیا دورتموند، تیم دوم جدول این گروه دارد.

بیشتر بخوانید:

دلیل منتفی شدن انتقال رویس به بارسلونا

در این گروه دشوار، اینترمیلان با چهار امتیاز در رتبه سوم قرار گرفته و اسلاویا پراگ با دو امتیاز در رتبه چهارم ایستاده است. بارسلونا در حالی فرداشب چشم انتظار پیروزی و قطعی کردن صدرنشینی خود در این گروه است که بررسی آمار نشان می‌دهد این باشگاه رکورددار بیشترین صدرنشینی در مرحله گروهی چمپیونزلیگ بوده است.

بارسلونا در تاریخ چمپیونزلیگ تا کنون بیست بار در مرحله گروهی صدرنشین شده. رقیب بزرگ اسپانیایی این تیم کاتالان، رئال مادرید در این آمار نزدیک‌ترین تیم به بارسا است. رئالی‌ها تا کنون 16 بار در رقابتهای لیگ قهرمانان، در مرحله گروهی صدرنشین گروه خود شده‌اند.

رتبه‌های سوم و چهارم این رده‌بندی آماری در اختیار دو تیم تاریخی فوتبال اروپا، بایرن مونیخ و منچستریونایتد است که هر کدام پانزده بار در رقابتهای مرحله گروهی چمپیونزلیگ صدرنشین گروه‌شان شده‌اند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس