کد خبر 1012950
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
سهراب مرادی

قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک گفت: تمرینات سبک و ابتدایی را شروع کرده‌ام و همه تلاشم را برای رسیدن به وضعیت اولیه به کار می‌گیرم.

به گزارش مشرق، سهراب مرادی گفت: از زمانی که دچار مصدومیت شدم اولین کسی که تماس گرفت و شرایط من را پیگیری کرد، وزیر ورزش و جوانان بود. به محض مصدومیت، مسعود سلطانی فر با من تماس گرفت و ضمن آنکه جویای حال من شد، تاکید کرد که وزارتخانه حمایت لازم را برای بهبود من انجام خواهد داد و این مهم باعث قوت قلب و افزایش روحیه برای من شد تا جاییکه با انگیزه قوی دوران مصدومیت را سپری کردم.

بیشتر بخوانید:

ترکیب تیم ملی وزنه‌برداری ایران تغییر می‌کند

دارنده مدال طلای وزنه برداری بازی های المپیک 2016 ریو ادامه داد: هماهنگی های لازم از طرف وزیر برای  مداوا و عمل جراحی من صورت گرفت و برای اعزام به آلمان هم وزیر ورزش و جوانان حمایت و پیگیری کرد. خدا را شکر عمل جراحی هم با موفقیت سپری شد و اکنون دوره نقاهت را سپری می کنم. تمرینات ابتدایی و سبک را شروع کرده و همه تلاشم را در راستای رسیدن به وضعیت اولیه انجام خواهم داد.

مرادی توضیح داد: در شرایط فعلی تمرینات سبک را شروع کرده ام و هدفم فعلا این است که بتوانم به وضعیت سلامتی پایدار برسم، سپس تمرینات را با قدرت ادامه داده و برای المپیک آماده شوم. آنچه مسلم است فعلا به سلامتی می اندیشم تا بتوانم برای مدال المپیک 2020 هم با قدرت وارد عمل شوم.

منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس