کد خبر 1011422
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
سهراب مرادی

سهراب مرادی در حالی به تورنمنت بین المللی وزنه برداری ترکیه اعزام شد که ترجیح داد پس از حضور در مراسم وزن کشی به روی تخته نرود.

به گزارش مشرق، تورنمنت بین المللی وزنه‌برداری «نعیم سلیمان اوغلو» ترکیه در حالی روز یکشنبه به پایان رسید که سهراب مرادی به رغم حضور در این مسابقات، به روی تخته نرفت و وزنه نزد.

عدم حضور سهراب مرادی در این تورنمنت بین المللی که یکی از میادین گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز محسوب می شد در حالی صورت گرفت که سهراب حتی در مراسم وزن کشی هم حضور یافت و تست دوپینگ هم داد اما بنا به دلایلی به روی تخته نرفت.

بیشتر بخوانید:

درخشش نقره‌ای موسوی در مسابقات وزنه برداری ترکیه

این اقدام سهراب که به تازگی از بند مصدومیت و اقدامات درمانی بعد از عمل جراحی رها شده ابهاماتی را برای کسب سهمیه این قهرمان جهان و المپیک بوجود آورد که دبیر فدراسیون وزنه برداری به آن واکنش نشان داد.

محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری در این خصوص گفت: سهراب در شرایطی به تورنمنت ترکیه اعزام شد که مربی تیم ملی برای اون برنامه های ویژه‌ای را تدوین کرده بود. سهراب در این تورنمنت در مراسم وزن کشی هم حضور داشت و اتفاقا تست دوپینگ هم داد اما طبق همان برنامه ها به روی تخته نرفت.

وی با اشاره به این موضوع که وزنه نزدن سهراب مرادی در این تورنمنت هیچ مشکلی در کسب سهمیه المپیک برای او ندارد، گفت: این وزنه بردار هنوز برای کسب سهمیه المپیک فرصت دارد. میادین گزینشی متعددی مثل رقابت‌های بین المللی جام فجر، مسابقات قهرمانی غرب آسیا، قطر کاپ و همچنین رقابتهای قهرمانی آسیا در قزاقستان هم پیش روی اوست که وی می تواند امتیازات خود را به حد نصاب لازم برساند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس