کد خبر 1012583
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
کپنهاگن

اتحادیه فوتبال اروپا باشگاه کپنهاگن دانمارک را به خاطر به نمایش درآمدن یک بنر بزرگ کارتونی توسط هوادارانش با جریمه نقدی سنگین مجازات کرد.

به گزارش مشرق، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که کمیته انضباطی این سازمان، به نمایش درآورده شدن یک بنر کارتونی توسط هواداران تیم کپنهاگن را تخلف دانسته و به همین دلیل این باشگاه دانمارکی را 70 هزار یورو جریمه کرده است.

بنری که هواداران میزبان دانمارکی به نمایش درآورده‌اند،‌ یکی از کاراکترهای کارتون معروف «اسمورف‌ها» را در حال سوختن به نمایش درآورده بود.

بیشتر بخوانید:

پاداش هنگفت در انتظار قهرمان یورو 2020

ظاهراً هدف آنها از نمایش این بنر، رجزخوانی برای میهمان سوئدی بوده است چرا که پیراهن بازیکنان تیم مالمو مشابه اسمورف‌ها به رنگ‌های آبی‌وسفید است.

در همین حال کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا، باشگاه مالمو را هم به خاطر تخلف هوادارانش برای پرتاب برخی اشیاء به زمین بازی 66 هزار یورو جریمه نقدی کرده است.

شهرهای کپنهاگ و مالمو با وجود قرار داشتن در دو کشور مختلف تنها 40 کیلومتر با یکدیگر فاصله دارند. بازی برگشت دو تیم این شهر در مرحله گروهی لیگ اروپا، 12 دسامبر (21 آذر) در دانمارک برگزار می‌شود و این در حالیست که تیم دیناموکیف هم با آنها برای صعود به مرحله حذفی رقابت می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تیمسار IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    0 0
    اون وقت در ایرانم طرفدارن تیمی بنر میزنن چک اسلواکی یا یوگوسلاوی و غیره جریمه هم نمیشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس