راهپیمایی مردم نهاوند

مردم انقلابی و مؤمن شهرستان نهاوند پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند در حمایت از مواضع رهبر انقلاب و محکومیت اقدامات اشرار در کشور فریاد مرگ بر امریکا سر دادند.

به گزارش مشرق، امام جمعه نهاوند بعدازظهر جمعه در مراسم راهپیمایی اعلام انزجار مردم نهاوند نسبت به اقدامات آشوب گران بابیان اینکه هدف از این راهپیمایی اعلام جدایی مردم از آشوب گران و حمایت از مواضع رهبر انقلاب است، گفت: حضرت علی(ع) در روایتی فرمودند افرادی که علم مبارزه با استکبار را به دوش می‌گیرند باید سه ویژگی صبر، بصیرت و علم به مواضع حق را داشته باشند.

در این زمینه:

راهپیمایی محکومیت اغتشاشگران در شهرستان‌های استان تهران

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی تصریح کرد: مردم ما حق و باطل و عوامل شیطان به سرکردگی آمریکا را شناخته و ایستادگی و انقلاب و امام را به‌عنوان حق شناخته و از آن حمایت می‌کنند.

امام‌جمعه نهاوند تأکید کرد: مردم ما در ۴۰ سال گذشته آب‌دیده شده و در برابر ترفندهای مختلف دشمن ایستاده اند.

دانلود

وی ۱۷ هزار شهید ترور را نتیجه ایستادگی ملت ایران عنوان کرد و گفت: امروز بچه‌های ما اهل بصیرت و انقلابی هستند.

حجت‌الاسلام مغیثی بابیان اینکه فتنه را شناختیم و راه را از فتنه گران جدا کردیم، گفت: خوشبختانه در شهرستان نهاوند اتفاقی رخ نداد و مردم اجازه ندادند دشمن تحرکی داشته باشد اما باید بدانیم دشمن دنبال فرصت و بهانه است و در انتخابات مراقب باشیم به نام اشخاص و گروه‌ها افرادی وارد نشوند و سوءاستفاده کنند و مسئولین امنیت نیز باید هوشیار باشند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس