کد خبر 1011494
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
دلیخت

مدیر آکادمی باشگاه بارسلونا می‌گوید ماتیس دلیخت از اینکه به آبی‌واناری‌ها ملحق نشده، احتمالاً پشیمان است.

به گزارش مشرق، پاتریک کلایورت در گفت‌وگو با نشریه اسپانیایی «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا در پاسخ به این پرسش که «آیا در تابستان اخیر سعی نکردید که ماتیس دلیخت را برای پیوستن به بارسلونا متقاعد کنید؟»، گفت: نه، سعی نکردم او را متقاعد کنم اما از خوبی‌های بارسلونا و این شهر برایش گفتم. در نهایت هم خود ماتیس و مدیر برنامه‌هایش باید تصمیم‌گیری می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

۱۰ مدافع گران‌قیمت تاریخ فوتبال +عکس

ماتیس دلیخت 20 ساله که یکی از ستاره‌های چند فصل اخیر آژاکس بود، تابستان اخیر انتظار می‌رفت مسیر فرنکی دیونگ، هم‌تیمی خود را در پیش بگیرد و راهی بارسلونا شود اما این مدافع هلندی در نهایت ترجیح داد با پشت‌ کردن به پیشنهاد بارسا، با قراردادی به ارزش 75 میلیون یورو راهی یوونتوس شود. دلیخت در یووه هنوز آنطور که باید جا نیفتاده و مرحله سازگاری با تیم جدیدش را سپری می‌کند.

وی افرود: دلیخت مدافع فوق‌العاده‌ای است اما او در نهایت یوونتوس را برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش انتخاب کرد. به نظرم او حالا کمی بابت نپیوستن به بارسلونا پشیمان است اما او حالا بازیکن یووه است. در زندگی باید انتخاب‌هایی کرد که گاهی اوقات انتخاب‌هایی خوبی می‌کنید و گاهی هم انتخاب‌های بد. در نهایت باید از تصمیمات درس گرفت.  

مدیر آکادمی باشگاه بارسلونا همچنین در خصوص دیگر هموطنش که در این تابستان به جمع کاتالان‌ها اضافه شد و عملکرد خوبی هم در این تیم داشته، اظهار داشت: پیش از هر چیز باید بگویم که دیونگ از بودن در بارسا خیلی خوشحال است. فرنکی طوری بازی می‌کند که به نظر می‌رسد سال‌ها در بارسلونا بوده است.

کلایورت ادامه داد: پیش از اینکه فرنکی به بارسا بیاید، می‌دانستم که بازیکن خیلی باکیفیتی است. او حالا هم در تیم ملی فوتبال هلند و هم در بارسلونا کیفیت بازی‌اش را نشان می‌دهد. در بازی دیونگ می‌شود دید که او از بودن در بارسا خوشحال است.

دیونگ این فصل در 12 بازی لالیگایی برای بارسلونا به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن یک گل، یک پاس گل هم به نامش به ثبت رسیده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس