بنزین

گرچه در اولین ساعات جمعه شب اعتراضات محدودی به سهمیه‌بندی بنزین در برخی مناطق کشور گزارش شده،‌ اما بیشتر این اعتراضات با عدم استقبال اکثریت مردم، خاتمه یافته است.

به گزارش مشرق؛ با تصمیم دولت، بنزین از بامداد جمعه ۲۴ آبان ماه بار دیگر سهمیه‌بندی و قیمت‌های جدید آن نیز اعلام شد. با وجود اعلام ناگهانی آغاز سهمیه‌بندی، با گذشت 24 ساعت از اجرا، عرضه بنزین در جایگاههای سراسر کشور بصورت عادی ادامه دارد و با برداشتن محدودیت کارت‌ جایگاه‌داران، مشکلی از بابت توزیع بنزین برای افرادی که تا کنون موفق به دریافت کارت سوخت خود نشده‌اند، وجود ندارد.

روز جمعه، همچنین تحرکات و اعتراضات محدودی در برخی شهرها گزارش شد که با حضور نیروهای انتظامی و البته عدم استقبال عموم مردم، کمرنگ شده و رو به آرامش است.

در ادامه،‌ گزارشی از آخرین وضعیت شهرهای مختلف کشور پس از اعلام سهمیه‌بندی بنزین ارائه می‌شود:


فرماندار سیرجان: آرامش کامل در سیرجان برقرار است

محمد محمودآبادی در گفتگو با خبرگزاری مهر اظهار کرد: شهر سیرجان در آرامش کامل است و  هیچ مشکل امنیتی وجود ندارد و هیچگونه طرح امنیتی خاصی هم در شهر سیرجان اجر ا نشده است.

محمودآبادی با اشاره به اینکه تردد به صورت عادی در سیرجان در حال انجام است، افزود: در حال حاضر هم هیچگونه تجمعی در شهر وجود ندارد.

فرماندار سیرجان با اشاره به اینکه تمامی راه ها ها باز و تردد در جریان است، گفت: همچنین  توزیع سوخت طبق روال عادی در حال انجام است.

روز جمعه در سیرجان کرمان اعتراضاتی به افزایش ناگهانی قیمت بنزین رخ داد که عمده این تجمعات در دسته های حدودا ۵۰ تا ۱۵۰ نفره انجام شد. در این تجمعات شعار سیاسی داده نشده و بیشتر اعتراضات به افزایش ناگهانی قیمت بنزین بود. سیرجان از جمله کانون‌های شایعه‌سازی کانال‌های ضدانقلاب و بیگانه بود.

تجمع چند ده نفره در سیرجان که با استقبال رسانه‌های ضدایرانی همراه شد، با مدیریت مردم و پلیس به پایان رسید.

شرایط در شهر کرمان عادی است

طبق گزارشی که خبرگزاری مهر منتشر کرده است، برخلاف برخی شایعات مبنی بر وقوع برخی ناآرامی ها در شهر کرمان وضعیت این شهر عادی بوده و امنیت کامل برقرار است. علیرغم شایعات در خصوص برخی آشوب ها در محدوده پل ابوذر، تردد عادی و بدون هیچ مشکلی در این منطقه از شهر کرمان در حال انجام است. هم اکنون کما فی سابق امنیت کامل در شهر کرمان برقرار است.

وضعیت عادی در جایگاه‌های بنزین خراسان رضوی‌

خبرگزاری تسنیم هم گزارش داده است: در حال حاضر وضعیت در پمپ‌های بنزین خراسان رضوی عادی و آرام است و مشکل تعدادی از پمپ‌های گاز مشهد نیز از امروز برطرف شده است. ‌ مشاهدات میدانی در مشهد و گزارش‌های واصله از شهرستان‌های استان خراسان رضوی بیانگر این است که پس از افزایش قیمت بنزین و سهمیه‌بندی صورت گرفته، وضعیت در جایگاه‌های عرضه بنزین استان آرام است.

‌معاون‌سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان‌رضوی نیز در این زمینه اظهار داشت: طی جلسه‌ای که روز گذشته برگزار شد مشکل تعطیلی پمپ‌های گاز سطح شهر مشهد و خراسان‌رضوی پیگیری و حل شد و پمپ‌ها از امروز فعال هستند. ‌

به گزارش مشرق، در برخی خیابان‌های مشهد ترافیک ناشی از اعتراض به افزایش قیمت بنزین از سوی تعدادی از مردم و راننده ها گزارش شده است که با مدیریت نیروی انتظامی به تدریج از حجم آن کاسته شده و شرایط به سمت عادی شدن پیش رفته است.

تصویری که رسانه‌های بیگانه از تجمعی در مشهد منتشر کرده‌اند

آرامش کامل در جایگاه‌های سوخت‌ کردستان‌

معاون سیاسی‌ ‌استاندار کردستان گفت: هیچ مشکلی برای عرضه بنزین به مردم نداشته و آرامش کامل در جایگاه‌های سوخت‌ کردستان برقرار است.

حسین خوش‌اقبال در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به وضعیت جایگاه‌های سوخت استان کردستان بعد از اعلام سهمیه‌بندی و افزایش نرخ بنزین اظهار داشت: براساس دستورالعمل‌های ارسالی، قبل از اجرای این طرح، تمهیدات لازم برای عدم وقفه در ارائه خدمت و تحویل به‌موقع سوخت به مردم و رانندگان اندیشیده شده و هیچ مشکلی برای عرضه بنزین به مردم نداشته و آرامش کامل در جایگاه‌های سوخت‌ کردستان برقرار است.

وضعیت عادی در جایگاه‌های عرضه سوخت‌ خوزستان‌ / هیچ جایگاهی از مدار خارج نشده است‌

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان گفت: درحال حاضر هیچ مشکلی برای موجودی جایگاه‌ها و وضعیت صف‌های بنزین در خوزستان وجود ندارد.

نعمت‌الله نجفی با اشاره به آغاز نظام سهمیه‌بندی بنزین از بامداد جمعه، اظهارداشت: نظام سهمیه‌بندی براساس دستورالعمل قبلی در خوزستان اجرا شد و اکنون در جایگاه‌های سوخت مشکل کمبود فرآورده‌های نفتی و همچنین صف‌های طولانی وجود ندارد. درحال حاضر همه جایگاه‌های سوخت خوزستان درحال ارائه فرآورده‌های نفتی هستند و هیچ جایگاهی از مدار خارج نشده است.

به گزارش مشرق؛ برخی منابع خبری از اعتراضات پراکنده در برخی مناطق استان خوزستان از جمله تجمعات ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفره در چند نقطه اهواز خبر داده‌اند که براساس آخرین پیگیری‌ها، هم اکنون شرایط در تمام نقاط این استان، عادی و تحت مدیریت و رو به آرامش است. این تجمعات با پادرمیانی مردم و پلیس پایان یافت.

‌شرایط عادی در جایگاه‌های سوخت فارس‌

سید احمد احمدی‌زاده ‌معاون‌ سیاسی استاندار فارس گفت: در حال حاضر عرضه سوخت در تمام جایگاه‌های بنزین در حال انجام است و هیچ مشکلی وجود ندارد. تمام پیش‌بینی‌های لازم برای عرضه سوخت در جایگاه‌ها انجام شده و جلسات مرتبط با آن نیز شب گذشته و امروز نیز با حضور دستگاه‌های متولی برگزار و با کمبود در عرصه سوخت مواجه نیستیم. هم‌اکنون وضعیت عرضه بنزین در سراسر استان به طور عادی در حال انجام است. ‌

رسانه‌های بیگانه تصاویری از اعتراض چند نفر در برخی خیابان‌های منطقه معالی‌آباد شیراز منتشر کرده بودند که بنابر گزارش‌ها، با بی‌توجهی مردم مواجه شد و به پایان رسید.

‌وضعیت عادی در جایگاه‌های سوخت ‌اصفهان‌ /‌ تکذیب آتش زدن ‌جایگاه‌ سوخت در خمینی‌شهر

حیدر قاسمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به وضعیت جایگاه‌های سوخت استان اصفهان بعد از سهمیه بندی و افزایش نرخ بنزین گفت: تا کنون مشکلی پیش نیامده و وضعیت عادی است. ‌

وی در خصوص شایعاتی که مبنی بر ایجاد مشکل در عرضه و توزیع بنزین مطرح می‌شود، گفت: شایعات صحت ندارد و وضعیت عرضه بنزین در سراسر استان به طور عادی در حال انجام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان همچنین درباره خبری که در برخی شبکه‌های مجازی پیرامون آتش زدن یکی از جایگاه‌های سوخت خمینی‌شهر مطرح شده است، گفت: این خبر درست نیست و بالاخره شایعات وجود دارد.

جایگاهی که رسانه‌های ضدایرانی مدعی به آتش کشیده‌شدن آن توسط معترضین بودند!

‌مشکل خاصی در جایگاه‌های سوخت گیلان نداریم / تامین سوخت در گیلان

محمود قاسم‌نژاد سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان از وجود بالای ۵ میلیون لیتر بنزین در جایگاه‌های سوخت این استان خبر داد و گفت: پس از سهمیه‌بندی مشکل خاصی در جایگاه‌های سوخت گیلان نداریم. ‌در حال حاضر بالای ۵ میلیون لیتر بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت سراسر گیلان موجود بوده که این مقدار ذخیره، ۴۰ درصد بیشتر از زمان‌های عادی است.

‌سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به اینکه حتی در دورترین شهرستان‌ها و مناطق صعب‌العبور استان مشکلی از حیث ذخیره سوخت در جایگاه‌ها وجود ندارد افزود: در بحث سوخت‌رسانی، توزیع بنزین و تحویل کارت‌های سوخت به مالکان و افراد متقاضی نیز مشکل خاصی وجود ندارد و شرایط عادی است.

فرمانده انتظامی استان زنجان: آرامش کامل در جایگاه‌های سوخت‌ زنجان برقرار است ‌

سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان درباره آخرین وضعیت این استان گفت: مشکلی در سطح استان گزارش نشده است. ‌با توجه به اعمال سهمیه‌بندی و اعمال بنزین دو نرخی٬ مشکل خاصی در پمپ بنزین‌های سطح استان گزارش نشده و آرامش کامل در جایگاه‌های سوخت‌ برقرار است. هیچ مشکل امنیتی هم تاکنون از استان در این زمینه گزارش نشده و آرامش کامل در استان وجود دارد.

‌آرامش کامل در جایگاه‌های سوخت‌ آذربایجان شرقی برقرار است

محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه مشکلی در تامین بنزین مورد نیاز مردم وجود ندارد، گفت: ذخیره کافی در آذربایجان شرقی برای نیاز مردم وجود دارد و تمامی تقاضاها را می‌توانیم پاسخگو باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه تمامی پمپ بنزین‌های استان در مدار است و در حال خدمات‌رسانی هستند، تصریح کرد: هیچ مشکل امنیتی هم تاکنون از استان در این زمینه گزارش نشده و آرامش کامل در استان وجود دارد.

‌افزایش قیمت بنزین به نفع مردم سیستان و بلوچستان است‌

احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین به نفع مردم این استان است، گفت: مردم سیستان و بلوچستان ‌به خوبی می‌دانند افزایش قیمت بنزین به نفع آنهاست. ‌

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مردم استان سیستان و بلوچستان از قبل با کارت سوخت مورد نیاز خود را دریافت می‌کردند و از طرفی مردمی که مازاد کارت نیاز به دریافت سوخت داشتند با قیمتی بسیار بالاتر از مبلغ اعلامی جدید سوخت می‌گرفتند.

وی اضافه کرد: با تمام شدن سهمیه سوخت مردم مجبور بودند در جاده و خیابان با مبلغی حدود ۵۰۰۰ تومان بنزین مورد نیاز خود را تامین کنند اما حالا با بالا رفتن قیمت بنزین می‌توانند به راحتی بهترین بنزین را با مبلغ مصوب لیتری ۳۰۰۰ تومان تهیه کنند.

‌آرامش کامل در جایگاه‌های سوخت استان البرز / مشکلی در تامین سوخت نیست

عزیزالله شهبازی استاندار البرز با بیان اینکه بعد از سهمیه‌بندی سوخت آرامش کامل در جایگاه‌های سوخت استان ‌برقرار است، گفت: ‌مشکلی در تامین سوخت نیست.

وی افزود: قبل از اجرای این طرح تدابیر لازم برای انجام این طرح و آمادگی آن در استان انجام شده بود و جایگاه‌ها و نازل‌های سوخت‌رسانی البرز مورد بررسی و به‌روزرسانی قرار گرفت.

شهبازی با بیان اینکه سوخت‌گیری در استان البرز با روند عادی و معمولی در حال انجام است، گفت: با توجه به اینکه استان البرز محل عبور و مرور ۱۴ استان کشور است باید برای خودروهای عبوری تدبیر ویژه‌ای در نظر می‌گرفتیم که این موضوع با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های متولی انجام شد و سوخت‌رسانی به خودروهای عبوری از استان در محور کرج ـ چالوس  و آزادراه تهران ـ کرج و کرج ـ قزوین طبق روال معمول انجام شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 135
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 124
  • IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    آفرین تنها راه خلاص شدن از این بی تدبیری ها اینه که واسه انتخابات مجلس افراد صالح انتخاب کنیم از این مجلس که امیدی نیس نه اصلاح طلب نه اصولگرا فقط انقلابی
    • IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      من به مردم ایران دیگه اعتماد ندارم. مردمی که بعد از افتضاحات دولت غربگرای روحانی برای بار دوم تمام افتضاحات روحانی رو ندید گرفتند و مجددا به روحانی میلیاردر نشین و وزرای میلیاردر نشین و نجومی بگیرش رای دادند و در دوره گذشته انتخابات مجلس به لیست انگلیسی رای دادند چطور میشه ازشون توقع انتخاب اصلح رو داشت.
    • IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      سایت مشرق این بود وصیت امام که انقلاب مال پابرهنگان است!؟ بدبختی که با پراید مدل 80 مسافرکشی میکنه از این طرح متضرر میشه یا میلیارد پورشه سوار!!؟؟؟ دولت حال نداره و نمیتونه جلوی قاچاق بنزین رو بگیره مستضعفین پابرهنه باید تاوان بدهند!؟ خود امام وصیت کرد اگه دیدین انقلاب از مسیرش خارج میشه بریزین توی خیابونها و ادارات الان شما میگین همه باید بسوزن و بسازن یکی هم اعتراض کنه میشه عامل دست دشمن
    • محمد IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      233 8
      ازوقتی گرون شد ایرانی ها بیشتر در کنار خانواده هستن کلا جلوی قاچاق گرفته شد همه چی خوب و عالی شد زرشک هم ارزان شد مشرق هم صادق شد
    • دیده بان IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      62 21
      این پیشنهاد را منتشر کنید شاید شاید شاید کسی دید و خوند و منتقل کرد به مراکز تصمیم گیری و منتهی به عمل شد. پیشنهاد می کنم دولت یک اصلاحیه بزند. به این ترتیب که مصرف تحت سهمیه کارت سوخت را از 60 به 100 لیتر برساند. قیمت آن را از 1500 به 500 تومان ببرد. به جای آن قیمت آزاد بنزین را از 3000 به 6000 تومان برساند. ناوگان حمل و نقل عمومی و وانت ها و تاکسی تلفنی ها و تاکسی ها و همه ی آنهایی که در این سیستم فعالیت دارند را نیز همان بنزین 1000 تومانی به میزان ماهانه 300 لیتر ( روزانه 10 لیتر ) لیتر بدهد. و البته پوست کسی که بخواهد چیزی را به بهانه ی گران شدن بنزین گران کند را هم بکند. این فرمول باعث می شود اغنیا هزینه ی ثروتمند بودنشان را بدهند و مردم ضعیف فشاری بیش از این را تحمل نکنند و آدم های ماشین باز و اهل دور دور و تک سرنشینان هم ماست هاشون را کیسه کنند یا نه پولش و بدن. باور کنید الکی طرح ندادم خیلی فکر کردم به موضوات مختلف. احتمالا بعضی دوستان بگن این اختلاف باعث شیوع بازار بنزین خری و بنزین فروشی بشه. بله میتونه اینطور باشه اما اگر نظارت باشه و مدیریت، بنزین ارزان دست اهلش می رسه و اونقدری هم نیست که بخوان بفروشن.
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      12 37
      برادر 7:40 شما مد نظر داشته باش که بنزین 1000 تومانی بسیار زیر قیمت تمام شده است و من و شما که یا نداریم یا نهایتا پراید داریم بسیار بسیار کمتر از این یارانه عمومی بهره میبریم و سود هنگفتش را همان پولدار ها با چند ماشین خارجی و پرمصرف میبرند راه درست و عادلانه تر همین است که قیمت به سمت واقعی شدن برود و یارانه را مستقیم به شما بدهند تا هم هر که مصرف بیشتر کرد هزینه ان باخودش باشد و از طرفی جلوی قاچاق و تاراج این ثروت ملی به کشور های دیگر گرفته شود بنده از روحانی بدم میاد اما معتقدم با هر نیتی که داشته یا از سر ناچاری این تنها کار مفیدش در این 6 ساله است بعد از انکه این طرح که جا افتاده بود را برای لجبازی با دکتر برداشتند
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      16 2
      اینایی که میگفتن ما به عقب بر نمی گردیم الان تازه متوجه شدم داشتن چی میگفتن؟! خدا خیرشون بده منو از این وضعیت بلاتکلیفی خارج کردن، در ضمن اینایی که به عقب بر نمی گشتن شب عید و میلاد خبر خوش دادن به ملت کلاً شرطی بشن برا سالهای آینده، کلاً نفوذی ها کارشون رو خوب بلدن، نذاشتن حداقل یه روز غیر عید اعلام بکنن، نفوذی ها شاخ و دم ندارن، ولی با ملت سر دشمنی چرا!
    • IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
      0 0
      لطفا بگو کدامیک از مسئولان ما کاخ نشین نیست، حضرات که در کاخ زندگی می کنن، کلی هم محافظ و نوکر دارند و آقا زاده ها انور آب توی عشق و حال هستن، شما خودت رو توجیه می کنی یا گول میزنی؟ چپ و راست برای من یکی است شما به توجیهات درونی خودت ادامه بده
  • محمد IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    مشرق بدبخت اعتراض نکنیم هر غلطی دلتون بخواد بکنین انشاالله جواب این ظلم میگیرید گور خودتون کندید
    • IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      اینقدر به مغزت فشار نیار که هر اراجیفی رو بگی مشرق بنزین رو گرون کرده یا دولت تزویر؟!
    • IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      غلطها را شما کرده اید با آن رایهای ابلهانه ای که دادید و حالا ارث پدر نداشته تان را از بقیه ملت طلب دارید.
    • IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      41 50
      این لهجه کجا بود یاد جهانگیری افتادم
    • قریشی IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      32 82
      ما که کاری به شما نداریم، به قول خودت هر غلطی دلت میخواد به نام اعتراض بکن
    • IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      65 87
      آره. هم برای رقصی و کنسرت رای بدهید و هم حالا اینطور طلبکار بشوید. ان شاء الله جواب این همه پستی و ظلمتان را بگیرید.
    • محمد IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      63 10
      یه مشت نفهم جمع شدید بهم جواب شر ور میدید اینو بدونید من به روحانی رای ندادم تا یکی حرف حق میزنه بهش تهمت میزنید
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      9 2
      IR ۰۸:۵۷ - گلی به جمالت
    • محسن .ف IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      37 6
      مشرق کاره ای نیست فقط نمک ماجرا رو کم و زیاد میکنه خبراش پر رنگ بشن .
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      25 7
      الان هیشکی به روحانی رای نداده! همه هم طلبکار هستند.
  • ........ IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    50 15
    تدبیر و امید
  • IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    به من چه نه خودرو دارم و نه اهل گشت و گذارم..هروقت هم واجب شد بیرون برم پیاده روی میکنم والسلااام
    • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      101 4
      جنسی که میخری 10 تومن ، وقتی بخری 30 تومن، میفهمی.
    • مهدی IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      103 4
      واقعا تمام بدبختی مملکت از بی سوادهایی چون شما هست . آخه بیچاره درست خودرو نداری ولی گرونی بنزین زندگی ت رو تحت تاثیر قرار میده
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      39 2
      ۸۴۲اونی که هیچی نداره براش هیچی مهم نیست وازاینی که هست اوضاش بدتر نمیشه..
    • محسن ف IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      41 5
      هنوز بدنت گرمه نمی فهمی
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      10 18
      اجناس در ایران با کامیون ها و تریلیرها و قطارهای دیزلی جابجا میشه گازوئیل نه بنزنین این قدر چرند نگید جنس حتی نباید سی درصد گرون بشه به جز کرایه ها
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      24 0
      هرچقدر در شب عید قیمت اجیل و میوه و برنج و گوشت و مرغ و تخم مرغ و لبنیات و حبوبات و وووورا کنترل کردند حالا هم کنترل خواهند کرد باش تا صبح دولتت بدمد!!!!!!!!
  • IR ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    خدا به دولتمردان بی تدبیر عقل و شعور عنایت فرماید که امید مردم را ناامید کردند
    • IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      94 3
      پراید ما 83 یه گانه است و باهاش مسافرکشی میکردیم و خدا میدونه فقط می تونستیم پول خورد و خوراکمون در حد بسیار معمولی ( بدون گوشت و ماهی و ...) تهیه کنیم . الان همون رو هم از دست دادیم . احساس میکنم توی حلقه ی محاصره دولت گیر کردیم تا زودتر از هم طلاق بگیریم چون از پس خرج زندگی برنمیایم !
  • IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    نه اینکه خبری هم باشه تو خواهی نوشت!
    • IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      شاید مشرق همیشه راستگو نباشد اما اعتماد ابلهانه امثال تو به شبکه های فضای محازی که بارها دروغگویی خود را ثابت کرده اند عامل همه مشکلات ملتهای خاورمیانه ای است.
  • محمد IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    مشرقی های بدبخت خوک صفت اونقدر پستید که از نظرات هم میترسید فقط بلدید سانسور و سرکوب کنید لقمه حروم بهتون ساخته
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      12 27
      تا شماها باشین وقتی ترابی اون جمله رو رو پیرهنش نوشت بهش حمله نکنین.. امیدورام مردم یاد بگیرن به چی، کی و برای چی رای بدن..
  • IR ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    165 1
    بابا به کی بگیم که برای سی لیتر بنزین نود هزار تومان نمی توانیم پرداخت کنیم.اگه داشتیم یک کیلو گوشت می خریدیم تا بخوریم.
    • IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      58 89
      وقتی میخواستی به روحانی رای بدی باید فکر اینجاها رو می کردی !!!!
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      50 9
      فعلا که شما سایت مشرق مخالف روحانی داره تمام قد دفاع میکنه از گرون شدن بنزین! تو جلسه سران قوا هم این موضوع رو تصویب کردن و رئیسی حق طلبتون هم صداش در نیومده! همتون سر و ته یک کرباسین!
  • FR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    80 13
    اشتباه رسانه های انقلابی و حتی صدا و سیما اینه که از امروز دارن برای تصمیم فاجعه بار دولت توجیه و تفسیر میارن، بنده خداها شما چرا سنگ کارای دولت بی تدبیر رو الان که همه مردم از این تصمیم نارضی اند میزنید؟؟ فکر میکنید با چهارتا خبر همه چی اوکی میشه؟ به جای این کارا به نقد صحیح و موضع درست بپردازید
  • IR ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    67 26
    از خمینی شهر اصفهان می نویسم که هیچ حادثه ای و حتی تجمعی رخ نداد و تمام اخبار ادعایی در این خصوص دروغ بود. اما مساله این است که مردم دیگر به نظام و خبرگزاری هایی مثل مشرق و فارس اعتماد ندارند. .. عامدانه در پی سوزاندن تمامی رشته های پیوند مردم با نظام است.
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      15 22
      وقتی یکی مثل روحانی میاد بالا یعنی مردم خیلی وقته اسراییلی شدن
  • IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    34 44
    شاید عامدانه شوک را به جامعه وارد کرد. اولا خیالش راحت است که شعارها علیه نظام خواهد بود و نه علیه او. ثانیا یقین دارد که با این فشارها رییسی محبور خواهد شد برادرش را آزاد شد.
  • IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    20 14
    در آرامش باشه وطنم
    • فقیر IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      27 0
      مگه میذارن؟
  • IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    86 4
    سلام مشرق بزرگوار راستشو بگید شما رسانه ها بخصوص صدا وسیما چند گرفتین از این بی تدبیرترین طرح ملی حمایت می کنین ؟؟؟!!
  • IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    37 0
    این نشانه ناامیدیه
  • ارش IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    91 4
    همین تیتر سایت وزین مشرق ثابت میکنه این گرانی کار دولت به تنهایی نیست و همه توی دست تو جیب مردم کردن سهیم هستند
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    58 15
    مشرق ، انتظار داشتیم مثل همیشه از تصمیمات غلط و نابجای دولت تزویر که فقط اضافه کردن بار سنگین مشکلات بر روی دوش مردم هست انتقاد کنی ، این دفعه رو خوشم نیومد ، در این روزهای سخت ، در کنار مردم باش
  • DE ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    72 6
    مشرق نامرد هم با روحانی شده
  • IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    48 3
    همه چی آرومه...
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    7 64
    اگر قیمت اجناس را کنترلدکنند مشکلی نیست
  • کمالی IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    58 0
    خدا رو شکر که همه چیز آرومه . ۱۰۵ هزار میلیارد درآمد دولت حاصل از گرون کردن بنزین و ..... ۲۰ هزار مال مردم البته اینو من نمی گم نمایندگان مجلس میگن . باقیشم مال دولت شایدم برای انتخابات بعدی لازمه . احتیاج میشه دیگه . بیچاره اونها که فکر میکنن با ۴۵ هزار تومان دوباره پولدار میشن . همه رو باید بزارید رو پول اجناس و کرایه.
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    47 0
    30 هزار میلیارد تومن تقسیم بر 60 میلیون نفر میشه نفری 500 هزار تومان میشه بفرمایید اختلاف 55 هزار تومان که قرار داده شود و 500 هزار تومان کجا میره البته من میدونم
    • US ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      1 4
      بی سواد می‌شود پانصد هزار تومان در سال ماهیانه آن می شود چهل وپنج هزار تومان که دولت پنجاه هزار تومان پرداخت کرده روی موج سواری دروغ وهوچیگری سوار شدی
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    67 3
    وطن فروش تر از آرمان تویی مشرق
  • جوادی IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    4 51
    حماقت نشانه بی تدبیری است . زنده باد دولت تدبیر وامید.
  • علی IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    32 13
    مشرق از تو دیگه انتظار نداشتیم تو این وضعیت بحران طرفدار روحانی باشی
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    53 1
    اینها جز۶۰میلیون نیستندراحت بنزین ۳۰۰۰تومانی میزنند
  • فیاضی OM ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    39 1
    آقا شما کجا زندگی می کنید که همه چی آرومه .. به ما هم بگید بیاییم اونجا زندگی کنیم
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    33 3
    مشرق نیوز فکر میکردم با ملت ایران هستی ولی با توجه به این خبر رسانی های که انجام میدی و حمات های که از این اتفاقات انجام می دی یقین دارم که جیره خوار این این حکومت هستی. یک عوضی به تمام معنا
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      2 27
      اونوقت تو جیره‌خوار کدوم حکومت هستی؟ به تمام معنا.
  • ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    51 4
    مردم اگر احترام خون شهدا را ميگيرند و با نجابت برخورد ميكنند هر احمقي هر فكري به سرش زد بايد انجام بده ؟
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    71 3
    تو دیگه چقدر وقیحی مشرق
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    11 10
    با توجه به مصرف بالای بنزین در کشور و وضعیت بنزین در استانهای مرزی افزایش قیمت کار درستی است. چهار سال پیش که سهمیه بندی را جمع کردند باعث شد حالا افزایش قیمت سخت باشد
  • کوروش IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    29 3
    دروغ میگی مشرق!بمیری هم این خبرت رو بائر نمی کنیم!
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    35 1
    این همه ظرفیت ملت ایران در پذیرش مصائب والله که رکورد حضرت ایوب(ع) هم جابجا نموده!!!!
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    31 2
    از صبح کرایه تاکسی زیاد شد مردم به خدا سرویس کردید به جای هزینه کردن در هسته ای بی خاصیت در پتروشیمی هزینه میکردید البته باری حفظ بقا نیاز دارید همیشه جلوی غرب چماق هسته ای داشته باشید
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      0 1
      هسته ای هم انرژی میده! هم تو درمان سرطان کاربرد داره و...! پس نگاه تک بعدی نداشته باش!ً دولت در حال هزینه برای پتروشیمی هم هستن. اینا بنزین رو گرون کردن که مثلا جلوی قاچاق بنزین رو بگیرن! همون طور که برای جلوگیری از قاچاق گوشت اومدن گوشت رو گرون کردن! حالا مثلا یارانه رو یه کم زیاد کردن ولی در عمل اون افزای یارانه در حد گرونی های حاصله نیست.
  • ناشناس IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    51 1
    مشرق. شما ازکجا میدونید مردم معترض نیستند؟ چجوری آمارگرفتید؟ چرا بجای مردم حرف میزنید.
    • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      18 34
      اردوغان پیش بینی کرده بود تظاهرات عراق به ایران هم کشیده میشود
    • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      1 0
      پیش بینی نمیخواد. تو ایران چند ساله این اعتراضات اتفاق میفته و وقتی اون مشکلات بسیاری که مردم بهش معترضن برداشته نشده طبیعیه این تظاهرات هم تموم نمیشه
  • رامین IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    2 37
    خدارو شکر مردم فهیم ایران مثل مردم مادی گرای فرانسه که فقط به فکر عیش و نوش.... هستن بخاطر پووووونصد تومن بی ارزش مملکتو به آتیش نکشیدن.... البته از دولت گله دارم که چرا در شب مولود این خبر رو اعلام کردند....
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      49 3
      اگه مردم ایران اهل اعتراض بودن، ۷ تومن دلار سال ۵۷، الان همون ۷ تومن مونده بود.
    • مش رجب IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      31 5
      نه نگران نباشن دولتی مردان ..... ما فهیمتر از اونی هستیم که بخواهیم خدای ناکرده اعتراض کنیم معمولا صف رو ترجیح میدیم چه صف روغن باشه صف ترافیک باشه صف نذری باشه صف اعدام باشه صف انتخابات باشه ....
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      3 17
      کامنتهای ضد انقلاب برای تحریک مردم به شورش با هدف تحقق آرزوی گران کنندگان بنزین
    • علی IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      7 14
      ضد انقلاب کامنت بذاره یا نذاره ما پیرو ولایت هستیم و اجازه نمیدهیم عده ای عناصر خود فروخته بیان از آب گل آلود ماهی بگیرن.... الان زمان اتحاد هستش نباید به دشمن فرصت سو استفاده بدیم
  • دهاتی IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    17 0
    قرار بود رسانه ها بی طرف عمل کنند توضیحات نوبخت درباره گرانی بنزین و اینکه سه چهارم ایرانیها یارانه بگیرند 60000000 نفر زیر خط فقر هستند
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    42 3
    حالم از همتون بهم میخوره
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    44 2
    مردم خسته روحي هستن. ميفهمي خستهههههه. ديگه حال و حوصله هيچي ندارن. بحث بي توجهي به گروني بنزين نيس
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    12 8
    به گفته آقای حاجی بابایی نماینده قراره ۳۰ درصد از کل پول بنزین به مردم ایران پرداخت بشه بقیه ش چی ؟؟
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    29 1
    ببین مشرق دیگه سرتونومث کبک نکنین تو برف بگین همه چی ارومه ایندفه دیگه ازون خبرا نیس شما خون شهدارو لگد مال کردین
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    14 3
    من باور نمیکنم
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    18 13
    این دولت منتخب مردم است افرین به این مردم با این انتخابشان.
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    4 4
    متأسفانه
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    33 2
    به جای اینکه پشت مردم باشید و به قیمت بنزین اعتراض کنید سعی میکنید همه چی رو عادی نشون بدید متاسفم براتون حتما شکمتون سیره .
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    31 5
    افزایش قیمت بنزین تصمیم هر سه قوه بوذ دولت که بی تدبیر مجلس هم که هویج رییسی هم که توزرد از آب دراومد
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      5 43
      اجرت با سنان بن انس. آره . روحانی که تقصیری ندارد. مقصر ریییسی بود که حسین فریدون را دستگیر کرد.
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      36 1
      رئیسی رو من از اونجا شناختم که یکنفر رو رئیس دادگستری کرد..!
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      5 30
      نکند رییسی در جلسه سران قوا حق وتو داشته که ارث پدر نداشته تان را از او طلب دارید؟
  • محمد IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    9 1
    مشرق جان مردم بی توجه نیستن نجیب هستن رفاه زندگی لاکچری پزشکان و سرمایه داران را قشر بدبخت تامین میکنه با درامد بنزین کارانه پزشکان باید تامین بشه چرا فشار رو روی مردم بدبخت میذارید
    • غلامرضا شاکری IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      4 0
      ظاهرا تو ایران نیستی ما روستاییم 500 تومنه ویزیت دکتر ،پول نداریم بنزین بزنیم بریم دکتر ازین به بعد پول دارو رو باید بدیم برا بنزین پول غذای زن و بچه رو باید بدیم برا بنزین ظاهرا نفست از جای خیلی گرمی در میاد که وسط بدبختی مردم میزنی به صحرای کربلا
  • احمد IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    9 0
    اگه واقعا قصد کمک به اقشار آسیب پذیر بود می توانستند به خودروهای تولید داخل برمبنای یک خودرو برای یک خانواده 150 لیتر ماهانه باقیمت 1000 تومان وبرای خانواده هایی که خودرو نداشتند یارانه اش را میدادند وسهمیه مناسب برای تاکسی ها ومسافرکش ها هم تعیین وبقیه بنزین را برای خودروهای لوکس ومازاد نیاز لیتری 5 هزارتومان تعیین می نمودند
    • رضا IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
      0 0
      پس چطوری کسری بودجه رو تامین کنند؟ :)
  • 1815415819 IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    38 0
    سلام بر رئیس جمهور : آثار گرانی بنزین رو درک نخواهی کرد . فقط خزانه رو پر پول می کنی و کجا خرج میشه ؟
  • احمدی IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    11 18
    دیروز حضرت آقا فرمودند مصیبت بزرگ امروز دنیای اسلام قضیه فلسطین و رژیم صهیونیستی است.... من هم می خواهم بگویم مصیبت عظمای امروز مردم و کشور ایران دولت روحانی است
  • احمدی IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    9 23
    دیروز حضرت آقا فرمودند مصیبت بزرگ امروز دنیای اسلام قضیه فلسطین و رژیم صهیونیستی است.... من هم می خواهم بگویم مصیبت عظمای امروز مردم و کشور ایران دولت روحانی است
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    9 0
    این عادی است که در شرایط جنگ اقتصادی بنزین ملی را بنده ۳ برابر قیمت بخرم دولتی که توانایی اداره کشور را نداشته منسوبین و مسولینش به جرم مفاسد اقتصادی بازداشت می شوند قطعا تصمیماتش نه به صرفه و صلاح کشور و نه مردم است لذا مشروعیت نشده از حیز انتفاع خارج است..
  • محسن .ف IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    18 7
    بزرگترین اشتباه ما انتخاب رئیس جمهور برای بار دوم هست باید به این سطح آگاهی برسیم که رئیس جمهور رو باید برای یک دوره انتخاب کنیم بار دوم کارهای میکنن که زندگی مردم رو سخت میکنه .
    • IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      0 1
      احسنت هر رئیس جمهور بار اولش بخاطر اینکه دوباره انتخاب بشه سعی میکنه خوب باشه بار دوم ولی هر بلایی دلش میاد سر ملت میاره
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    36 5
    آرای مثبت و منفی مردم روی همین پیامها داره خیلی چیزها را مشخص میکنه. مشرق تو هم حساب خودت را بکن از آرای روی کامنت ها. حتما برای مشرقیها بنزین مفت در میاد که خوشحال هستند از اینکه اعتراضات به گرانی بنزین خاموش شده.
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      6 33
      یعنی مثبت و منفی های آلبانی نشینها هم حساب است؟
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      2 3
      خب شعورت برسه با آتیش زدن اموال عمومی یا راه بندان ایجاد کردن و اغتشاش میشیم عراق و سوریه و لبنان همینو میخوای؟ خودت اصلا به کی رای دادی که الان معترضی؟ مگه نفهمیدی دولت بدون اطلاع مجلس این غلطو کرده خب باید مردم از نماینده ها بخوان پیگیر باشن
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    17 1
    مشررق بیدار شو امرروز شنبه است ببین داره برف میاد
  • ایرانی DE ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    31 0
    همه چی آرومه...ما چقدر خوشحالیم...
  • nc IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    4 34
    سلام لطفا بیخود گردن رییسی نندازین... دیروز اقای امامی کاشانی گقت این تصمیم دولت و مجلس بوده... منتها دولتیها عادت دارن هر گندی که میزنن بندازن گردن همه مثل برجام که اخرش گفتن تصمیم نظام بوده
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    10 1
    باید زمینه اعتراض مسالمت امیز فراهم بشه تا کسی سو استفاده نکنه
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    6 21
    آن موقع که کف خیابان سوت می زدید و می رقصید فکرش را باید می کردید.
    • IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      0 0
      انسان بی خرد و عقده ای
  • یاس IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    31 1
    همه چی آرومه / ما چقدر خوشبختیم....
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    3 14
    معیار انتخاب وقتی تقوای الهی نباشه و شکم و شهوت و دنیا گرایی بجای اون مبنای انتخاب قرار میگیره حال و روزگارمان بهتر از این نمیشه
  • مهدی IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    44 1
    مشرق احمق نباش ...زمانه انحصار اخبار و اطلاعات به سر اومده
  • 12 IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    45 1
    دو تا بچه های همسایه ما تو روستای دوبنه شهرستان جیرفت مقطع دبیرستان نتونستن برن مدرسه که تو شهر هست چون راننده هزینه رو دوبرابر کرده، یعنی ماهی 800 هزارتومان.... پدرشون گفته دیگه مدرسه نرید اعترض از این بزرگتر هم مگه داریم
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    32 1
    این تصمیم یعنی کار دولت یکسره شده و هیچ راهی جز این نداشته فاتحه مع صلوات شما بمونید با ارمان ها و ایدئولوژیتون
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    38 1
    یعنی مردم با این گرانی بنزین و به تبع آن تمام گرانیهای آینده کنار آمده اند و براحتی این ظلم را قبول کرده اند؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    7 24
    مگر صحبت از خودکفایی بنزین نبود پس سهمیه بندی بنزین چرا؟ آخه60لیتر برای4روز رفت و آمد است برای سفر چیکار کنیم؟
  • کارشناس IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    13 3
    کاغذ پاره ها کار دستشون داده داره یواش یواش جونشون درمیاد. بزودی همدیگرو میخورند
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    34 5
    ثروت مملکت رو به ثمن بخس دارند می فروشند و چند ریال بهش اضافه کرده اند و این همه سر و صدا؟ خوب این دو دستگی ها باعث این همه غوغا شده وگرنه کیست که نداند سی و پنج هزار میلیاردی که از این طریق وارد خزانه کشور می شه، چقدر می تونه به مردم کمک کنه. بنده اگر رئیس جمهور بودم، بنزین رو می کردم پنج هزار تومن. یک مقایسه حتی با کشورهای جنوبی خلیج فارس، اثبات می کنه که ما ثروت ملی خودمان رو با دست خودمون آتیش زده ایم
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    48 2
    باشه بابا خوب شد گرون شد اصلا ما خوبیم مرگ بر آمریکا امن و امان هست اصلا مرسی که هستی مشرق
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      6 38
      گلابی برجام کاملا رسیده و پمپ بنزین ها به قیمت مفت کیلویی 3500 عرضه می شوید بدویید مردمی که جشن پیروزی می گرفتیدباری پیروزی این ابله.
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    5 20
    یاد ترانه طرفداران اقای رییس جمهور افتادم که دو سال پیش می رقصیدن با اواز : امد بهار جانها ای شاخ تر برقص ای.
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    2 45
    جالبه کسایی بیشتر معترضن که بهش رای داده بودن. یعنی مثل رییس جمهورن خربزه می خورن پای لرزش وایمنیسن
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    2 53
    چه قدر کامنتها از آلبانی تو مشرق زیاد شده نسل منقرض دوباره نشستن پشت کامپیوترها.
  • یکی IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    5 40
    استاد چیزی که ما دیدیم همه اراذل و اوباش بودن و عرق خورا و دزدها و جیب برهای محل داشتن شلوغ کاری میکردن. مردم هم ناراضی بودند اما شلوغ کاری نداشتن
  • مهیار IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    1 30
    امروز محله ما و اطراف که خبری نبود حالا باقی جاها رو نمیدونم .
    • بندرعباس IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      20 7
      شهر ما هم هیچ خبری نبود فقط گفتن یک شایعه پران رو باز داشت کردن
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    6 4
    بهترین جا برای اعتراض در خونه روحانی توی ولنجک است باید همه بروند در خونه اش تا مردم را فقط از پشت شیشه های ماشینش نبیند و این بار از پشت شیشه های خونه اش ببیند
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    36 1
    میبینم مشرق کاسه لیس دولت شدی!
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    26 4
    مردمی که به جای اعتراض دم کاخ سعد اباد توی پمپ بنزین تظاهرات میکنن لیاقتشون همینه البته اگه مردم باشن
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    35 2
    حالا همیشه ضد اصلاح طلبا و روحانی بودین ولی اینجا که مردم اعتراض کردن معلوم بود پشت به مردم رو به حکومت باشید. جدن لجنی مشرق
  • م/م IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    0 12
    با سلام از بی تدبیری دولت تحقییر وامید وبی کفایتی افراد معلوم الحال در این دولت بی نهایت متاسف وبزرگترین مصیبت این کشور را بی تدبیری این دولت می دانم
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    19 0
    الحمدالله قانون منع صادرات سیب زمینی و پیاز و کوفت و..... هم برداشته شد . چند روز دیگه سیب زمینی میشه خداتومن . علی برکت الله .
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    17 0
    با سلام کاشکی یه ذره خجالت میکشیدید از نجابت این مردم.... گرونی کمر ملت رو شکسته ....شماها باید ببینید که مردم دارند اذیت میشن بعد رفتی خبر کار کردی که همه جا امن هست اخه باحال مردم دارن نجابت به خرج میدن تا امثال شماها پی ببرید ... این بازی کثیف رو عمداً دولتی ها شروع کردن برا فشار به مردم تا به واسطه اون دولتی ها، نظام رو وادار به باج دادن به دولت کنن برا برنامه های مثل فتف. تف تو شرف نداشته دولتی های بر عرضه
  • مرصاد IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    1 3
    بهترین روشی که دولت ، در مورد بنزین باید اتخاذ می کرد ؛ باقی ماندن بنزین معمولی سهمیه ، همان 1000 تومان ، بنزین سوپر سهمیه 1500 تومان و آزادشان هم بترتیب ؛ 3000 و 4500 تومان بود ، که در آن شرایط ؛ بسیاری مشکلات پیش نمی آمد ! اما طمع ورزی دولت ، همه چیز را خراب کرد !!
  • مرصاد IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    0 3
    بهترین روشی که دولت ، در مورد بنزین باید اتخاذ می کرد ؛ باقی ماندن بنزین معمولی سهمیه ، همان 1000 تومان ، بنزین سوپر سهمیه 1500 تومان و آزادشان هم بترتیب ؛ 3000 و 4500 تومان بود ، که در آن شرایط ؛ بسیاری مشکلات پیش نمی آمد ! اما طمع ورزی دولت ، همه چیز را خراب کرد !!
  • مرصاد IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    0 8
    مردم عزیز ایران ! هوشیار باشد و با بصیرت ، فرق بگذارید بین دولت لیبرال شیفته غرب ، با نظام اسلامی ، که حاصل زحمات فراوان و خون شهداست ! اعتراضات به حق خود را ، با شیوه درست ، نه دشمن شادکن ، نشان دهید ! دشمنان ، به کمک عوامل نفوذی خود ، در پی سوء استفاده از نارضایتی بحق مردم هستند !!
  • فاطمه رئوفی IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    2 0
    جالبه همه روزنامه ها هم زودپرینت کردن همچین خبری رو ولی حرفی از فشاری که به مردم اومد نزدن! فردا تیتر میزنن تبریک تولد دوباره کارت سوخت رو زودپرینت میکنن!
  • فاطمه رئوفی IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    0 0
    جالبه همه روزنامه ها هم زودپرینت کردن همچین خبری رو ولی حرفی از فشاری که به مردم اومد نزدن! فردا تیتر میزنن تبریک تولد دوباره کارت سوخت رو زودپرینت میکنن!
  • ناشناس IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    8 1
    دروغگو های پست فطرت... .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس