هشدار گروه‌های فلسطینی و حزب الله لبنان درباره پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی/هراس در کابینه نتانیاهو و آماده باش کامل در مرز سرزمین‌های اشغالی

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تقدیر از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مقاومت در برابر تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که رزمندگان این جنبش، گوش به فرمان فرماندهان خود است.

به گزارش مشرق، سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر آمادگی خود برای مقابله با هرگونه تجاوزات نظامی رژیم صهیونیستی در آینده تأکید کرد.

ببینید:

فیلم/ قلب صهیونیسم در تیررس موشک‌های سرایا القدس

سریا القدس شامگاه پنجشنبه (۲۳ آبان) طی بیانیه‌ای گفت که رزمندگان این جنبش همواره در حال ارزیابی اوضاع غزه، کرانه باختری و قدس اشغالی هستند.

سخنگوی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی با نام سازمانی «ابوحمزه» با قرائت این بیانیه گفت که » دستان رزمندگان ما در همه یگان‌های نظامی همچنان بر روی ماشه است و بر اساس طرح نظامی کاملی گام برمی‌دارند».

او با بیان اینکه رزمندگان مقاومت گوش به فرمان رهبران و فرماندهان خود هستند، از به خدمت گرفتن موشک جدیدی به نام «براق ۱۲۰» در سرایا القدس خبر داد و گفت که این دستاورد نظامی، نتیجه تلاش و صنعت جهادی صد درصد فلسطینی است.

تشکر از محور مقاومت و ایران

سرایا القدس در این بیانیه از ایران به دلیل حمایت‌هایش از آرمان و مقاومت فلسطین تشکر کرد و گفت: «ما بار دیگر از محور مقاومت که در رأس آن ایران قرار دارد، به دلیل هرگونه کمک‌هایی که از مقاومت فلسطین داشته، تقدیر و تشکر می‌کنیم».

جهاد اسلامی تأکید کرد که اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن «بهاء ابوالعطاء» معروف به «ابوسلیم»، تنها منجر به تضعیف این گروه مقاومت نخواهد شد بلکه باعث تقویت عزم و اراده آن خواهد شد.

جنبش جهاد اسلامی دو روز پیش در واکنش به ترور این شهید فلسطینی، شهرک‌های صهیونیست‌نشین را هدف حملات راکتی و موشکی قرار داد و رژیم صهیونیستی بعد از دو روز مجبور شد به شرایط این جنبش برای حصول آتش‌بس تن دهد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس