جهاد اسلامی

یک ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی مستقر در مرز با غزه گفت که قدرت نظامی جنبش «جهاد اسلامی» افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، «لیون باتیتو» فرمانده تیپ گردان جنوب غزه مستقر در مرز نوار غزه، برای اولین بار از زمان پایان درگیری‌ها، به افزایش قدرت نظامی جنبش «جهاد اسلامی» اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید:

اسرائیل: در متوقف کردن موشک‌های غزه عاجزیم

تبریک تلفنی ظریف به دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین

به نوشته وبگاه روسیا الیوم، او در دیدار با اعضای شورای شهرک «اشکول» با اذعان به این موضوع گفت که تصمیم به ترور «بهاء ابوالعطاء» از فرماندهان «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی، پس از آن صورت گرفت که تل آویو متوجه تحرکاتی از جانب وی برای هدف قرار دادن اسرائیل شد.

این فرمانده صهیونیستی در ادامه مدعی شد که ارتش این رژیم از افزایش قدرت «جهاد اسلامی» غافلگیر نشده است.

اذعان به افزایش قدرت جهاد اسلامی، در حالی است که چندی پیش وبگاه تایمز اسرائیل در گزارشی نوشت که جهاد اسلامی برای اولین بار از موشکی با کلاهک ۳۰۰ کیلوگرمی استفاده کرده است. قدرت این موشک به حدی بوده که گودالی به عمق دو متر با قطر ۱۶ متر ایجاد کرده بود.

این موشک موجب شگفتی رژیم صهیونیستی شده و به گفته مقامات این رژیم، چنین موشکی در نزد جنبش حماس نیز وجود ندارد.

حملات هفته پیش رژیم صهیونیستی به نوار غزه که در پی ترور «بهاء ابوالعطاء» از فرماندهان مطرح جنبش جهاد اسلامی و پاسخ موشکی این جنبش در گرفت، سی و چهار شهید از فلسطینی‌ها بر جا گذاشت.

در این حملات بیش از صد فلسطینی نیز مجروح شدند. جهاد اسلامی و دیگر گروه‌های فلسطینی در واکنش به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی، دهها موشک به شهرهای اسرائیل و همچنین تل‌آویو شلیک کردند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس