کد خبر 1010135
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
اینستاگرام

رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن از درگیری ۶ شرور و مصدومیت ۲ تن از شهروندان خبر داد و گفت: این افراد شرور در صفحه شبکه های اجتماعی (اینستاگرام) مصدومان را به درگیری دعوت کرده بودند.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمدرضا ملکوتی، رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن در توضیح این خبر، بیان داشت: وقوع یک فقره درگیری بین ۸ مرد جوان در محدوده خیابان عارف قزوینی و خیابان عبید زاکانی از طریق مرکز فوریت های پلیسی به کلانتری امامزاده حسن اعلام شد که شهروندان در تماس های تلفنی اظهار داشتند که ۶ شرور، ۲ تن از شهروندان را مورد ضرب و جرح قرار داده و پس از زخمی کردن آنها از محل گریخته اند.

بیشتر بخوانید:

برده فروشی در فضای آنلاین

«سحر تبر» اینستاگرامیزه شد!

هتک حیثیت معلم در فضای مجازی توسط یک دانش آموز

رئیس کلانتری با اشاره به اینکه هماهنگی های لازم مبنی بر حضور عوامل اورژانس در محل نیز انجام شد، گفت: تیم عملیات کلانتری برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با حضور ماموران در محل تحقیقات پلیسی در خصوص شرح ما وقع انجام و بلافاصله هر ۲ مصدوم برای ارائه خدمات درمانی به نزدیکرین بیمارستان منتقل شدند.

وی عنوان کرد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت که ۲ تن از متهمان با گذاشتن پست در شبکه اجتماعی اینستاگرام از مصدومان برای درگیری دعوت کرده اند.

کلانتر محله امام زاده حسن با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی چهره ۴ تن از افراد شرور شناسایی شد و به دست آمد که هر ۴ متهم پیش تر سابقه درگیری و شرارت دارند، گفت: مخفیگاه متهمان تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان اخذ شد.

ملکوتی بیان کرد: در ۶ عملیات منسجم و مستقل هر ۶ شرور دستگیر و برای سیر مراحل قانونی و تحقیقات پلیسی به کلانتری منتقل شدند.

رئیس کلانتری افزود: پس از تحقیقات تکمیلی هر ۶ شرور با صدور قرار ده میلیارد ریالی با دستور قضائی روانه زندان شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    0 1
    اخه ادم عاقل بخاطر یه پستی بی گدار خودش به اب واتیش میزنه ومیره سرقرار؟!!به چه اعتمادی اینهمه که پلیس توجیح می کند،ومی شنویم ومی بینیم،دعوت به اختشاش و دعوا؟!!خاک برسرخانواده هایی که ترتبیت شدن اینا!!
    • IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
      0 0
      اختشاش ؟!!! نمایید بهاره خانم ؟ یا طبق معمول یکی از اذناب کامنت نویس مشرقی ؟!!
    • IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
      0 0
      اختشاش ؟!!! شمایید بهاره خانم ؟ یا طبق معمول یکی از اذناب کامنت نویس مشرقی ؟!!
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
      0 0
      حتما یکی از "اذناب کامنت نویس" پتیاره رجوی بی شرف و مزدور که نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس