کد خبر 1009974
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
رونالدو

روزنامه معتبر ایتالیایی مدعی شد که کریستیانو رونالدو با توجه به شرایط بدی که در یوونتوس دارد در اندیشه بازگشت به رئال مادرید است.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو روزهای سختی را با پیراهن یوونتوس پشت سر می گذارد. این فوق ستاره پرتغالی در فصل جاری عملکرد خوبی در بیانکونریها نداشته است. ساری در دو دیدار اخیر این بازیکن را تعویض کرده است که این نشان می دهد که اعتماد زیادی به او ندارد.

رونالدو اصلا عادت به تعویض شدن ندارد و همواره حتی اگر آماده هم نباشد دوست دارد که ۹۰ دقیقه در میدان حضور داشته باشد. سرمربی یوونتوس در دقیقه ۵۵ دیدار اخیر یووه برابر میلان تصمیم گرفت که رونالدو را تعویض کند که این تیم او به شدت این بازیکن را عصبانی کرد و حتی بعد از تعویض ورزشگاه را ترک و به ساری هم توهین کرد.

بیشتر بخوانید:

توهین زشت رونالدو به ساری

روزنامه کالچیو میرکاتو ایتالیا تاکید کرد که رابطه رونالدو و ساری خوب نیست و این به وضوح نمایان است و همین باعث شده تا رونالدو به دنبال ترک یوونتوس باشد.

به نوشته این روزنامه ایتالیایی رونالدو با توجه به شرایطی که در یوونتوس دارد به جدایی فکر می‌کند و اگر سران رئال مادرید دوست داشته باشند که بار دیگر او را در ترکیب خود ببیند به اسپانیا بازخواهد گشت.

رونالدو در رئال مادرید بازی های درخشانی را به نمایش گذاشت و ۹ فصل برای این تیم بازی کرد که نتیجه آن ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و ۴ توپ طلا بود. او تابستان دو سال پیش تصمیم گرفت که رئال را ترک کند و راهی یوونتوس شود اما این جدایی نه به سود رئال مادرید بوده است و نه یوونتوس.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • Cr700 IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    21 5
    ما ک از خدامونه یوونتوس رو ترک کنه اگه ب psg هم بره بهتره تا این تیم و لیگ مزخرف
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    21 3
    من از اول گفتم این از رئال بره نابود میشه
  • رادین IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
    3 0
    بره بهتره
  • moien IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
    3 0
    بره بهتره
  • عاشق رونالدو IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
    4 0
    اگه برگرده خیلی خوب میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس