کد خبر 1010371
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷
ساری

به نظر می رسد سوء تفاهمات بین کریستیانو رونالدو و مائوریتسیو ساری به پایان رسیده است.

به گزارش مشرق، شرایط در هفته های اخیر برای کریستیانو رونالدو در ترکیب یوونتوس چندان مساعد نبوده و وی حواشی فراوانی را تجربه کرده است. این ستاره 34 ساله پرتغالی ابتدا در اواخر دیدار یوونتوس در لیگ قهرمانان مقابل لوکوموتیو مسکو تعویض شده و تصاویر نشان می داد از رخ دادن این اتفاق چندان راضی نیست.

اما این اتفاق چند روز بعد و در مسابقه مقابل میلان در اوایل نیمه دوم نیز تکرار شد و این بار کریستیانو رونالدو عکس العمل تندی نشان داده و مستقیما راهی رختکن شد تا اعتراض خود به تصمیم مائوریتسیو ساری را اینگونه نشان داده باشد.

بیشتر بخوانید:

دروغ ساری درباره علت تعویض رونالدو؟ +عکس

اما کالچومرکاتو به نقل از نشریات پرتغالی مدعی شد اخیرا سرمربی بیانکونری با کریستیانو رونالدو که در اردوی تیم ملی پرتغال است، تماسی تلفنی داشته و مشکلات بین طرفین حل شده است. اخبار حاکی از آن است این تماس چندین ساعت به طول انجامیده و بعد از اینکه رونالدو نسبت به تعویض شدن در دو بازی متوالی ابراز گله کرده، در نهایت دو طرف تصمیم به کنار گذاشتن اختلافات گرفته اند و موضوع حل شده است. کریستیانو رونالدو در دیدار دیشب تیم ملی پرتغال در مرحله مقدماتی یورو 2020 موفق شد مقابل لیتوانی هت تریک کرده و یک بار دیگر آمادگی خود را به رخ بکشد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس