کد خبر 1005461
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
عراق

دولت عراق به دنبال اعتراضات مردم این کشور در استان‌های «بابِل» و بغداد، قانون منع آمد و شد در دو استان یاد شده وضع کرده است.

به گزارش مشرق، ارتش عراق در پی اعتراضات مردم این کشور که به صورت پراکنده در برخی از مناطق این کشور ادامه دارد،  در دو استان «بابِل»و عراق  قانون منع آمد و شد اعلام کرده است.

به گزارش شبکه خبری الغدیر، یک منبع امنیتی عراق روز سه‌شنبه گفت که این قانون در استان بابل از ساعت ۱۹ امشب به وقت محلی آغاز و تا ساعت ۵ صبح فردا ادامه خواهد داشت. منبع امنیتی گفت که این قانون را کمیته امنیتی استان بابل وضع کرده است.

بیشتر بخوانید:

حمایت حشد الشعبی از خواسته‌های مردم و مبارزه با فساد

شبکه خبری العربیه هم گزارش داد که قانون منبع آمده و شد در بغداد هم وضع شده و این قانون از ساعت ۲۴ امشب(سه‌شنبه) تا ساعت ۶ صبح فردا (چهارشنبه) در بغداد اجرایی می‌شود.

دور دوم اعتراضات عراق که از اول اکتبر آغاز شده، از ۲۵ اکتبر ازسرگرفته شده و هم‌اکنون چند استان عراق مثل بغداد، شاهد اعتراضات مردمی برای ایجاد اصلاحات سیاسی و بهبود خدمات دولتی است.

روزنامه لبنانی «الاخبار» نیز طی گزارشی از دستیابی به یک سند امنیتی که بیانگر نقش سفارت آمریکا در بغداد در سازماندهی تشکیلات سری «تظاهرات اکتبر» عراق  است، خبر داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس