مایشگاه کتب امام رضا

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: همزمان با دهه پایانی ماه صفر و فرارسیدن سالروز شهادت امام رضا(ع)، نمایشگاه تخصصی «کتب امام رضا(ع)» در جوار حرم مطهر رضوی برپا شد.

به گزارش مشرق، مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: همزمان با دهه پایانی ماه صفر و فرارسیدن سالروز شهادت امام رضا(ع)، نمایشگاه تخصصی «کتب امام رضا(ع)» در جوار حرم مطهر رضوی برپا شد.

حسین سعیدی با اشاره به ایام شهادت امام مهربانی ها و حضور میلیونی زائران در مشهدالرضا(ع) برای عرض تسلیت به آستان مقدس امام هشتم(ع) اظهار کرد: نمایشگاه تخصصی «کتب امام رضا(ع)» با ۸۹۶ عنوان کتاب و حدود ۶ هزار جلد اثر در فضایی به مساحت ۶۵ متر به همت انتشارات به‌نشر در باغ رضوان حرم مطهر رضوی برپا شده است.
وی با بیان اینکه آثار منتشر شده در حوزه کتب رضوی و اهل بیت(ع) از انتشارات به‌نشر و ۲۴ ناشر کشوری در این نمایشگاه عرضه شده است، تصریح کرد: این نمایشگاه به صورت ۲۴ ساعته تا هفته آینده پذیرای مخاطبان و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

مدیرعامل به‌نشر با اشاره به اینکه کتاب های عرضه شده در این نمایشگاه تخصصی در دو رده سنی کودک و بزرگسال تقسیم بندی شده اند، افزود: آثار منتشر شده دیگر ناشران مطرح کشوری در حوزه کتاب های رضوی و اهل بیت (ع) همچون بوستان کتاب قم، دارالکتب اسلامی، بنیاد فرهنگی امام رضا(ع)، نشر دلیل ما، آرام دل، قدیانی، دارالحدیث، نیستان، بنیاد فرهنگی امام رضا(ع)، دفتر نشر فرهنگی اسلامی، جمکران، کتابستان و ... در معرض دید زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا(ع) قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه تخصصی «کتاب های امام رضا(ع)» آثار تازه منتشر شده انتشارات به‌نشر در حوزه رضوی همچون «امام رضا(ع) و کرامات انسانی، «موقف»، «آبی ها»، «بیایید اینگونه زیارت کنیم»، «امام رضا(ع) به روایت عالمان» و دیگر آثار پرفروش و تجدید چاپ شده این انتشارات با عناوینی چون «دعبل و زلفا»، «امام رضا(ع) و زندگی»، «راز آن بوی شگفت»، «قصه های شیرین از زندگی معصومین»، مجموعه «قصه های منظوم از زندگی امام رضا(ع)» و... به همراه آثار چاپ نخست و تجدید چاپ شده سایر ناشران عرضه شده است.

سعیدی از استقبال پرشور زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) از نمایشگاه تخصصی«کتب امام رضا(ع)» انتشارات به‌نشر خبر داد و یادآور شد: انتشارات به‌نشر با تمرکز بر تولید آثار با محتوای دینی توانسته در قالب های متنوع و برای مخاطبان با رده های سنی متفاوت آثار قابل توجهی را به چاپ برساند که جزء پرفروش ترین آثار در فروشگاه های کتاب و محصولات  فرهنگی به‌نشر به شمار می رود و برگزاری چنین نمایشگاهی با تمامی عناوین مرتبط با موضوع رضوی و اهل بیت(ع)  از ناشران کشوری که در یک نقطه جمع شده است، اتفاق جدیدی در این زمینه به شمار می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس