کد خبر 1005041
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
پرویز سروری - کراپ‌شده

سروری در تشریح آخرین وضعیت شورای ائتلاف جریان‌های انقلابی گفت: نمایندگان جامعه روحانیت در جلسات شورای ائتلاف حضور دارند و شورا امیدوار به استفاده از ظرفیت جبهه پایداری است.

به گزارش مشرق، پرویز سروری عضو شورای ائتلاف جریان‌های انقلاب از تسریع در فعالیت انتخاباتی شورای ائتلاف خبر داد و گفت که برنامه‌ریزی‌های شورای ائتلاف به‌خوبی پیش می‌رود و ان‌شاءالله به‌زودی سخنگوی شورا انتخاب و به مردم معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

وی درباره محوریت شورای ائتلاف گفت: آقای دکتر حدادعادل به‌عنوان رئیس شورای ائتلاف، محوریت برنامه‌های شورا را به‌عهده دارد؛ البته نظر همه گروه‌های انقلابی در شورا مورد توجه قرار می‌گیرد و این‌طور نیست که به نظرات دیگر اعضای شورا بی‌تفاوتی شود.

عضو شورای ائتلاف جریان‌های انقلاب در پاسخ به سؤالی درباره برنامه جبهه پایداری برای پیوستن به شورای ائتلاف، گفت: صحبت‌های خوبی با دوستان پایداری انجام‌شده و ما با توجه به شناختی که از اعضای پایداری داریم، انتظارمان این است که این جبهه، شورای ائتلاف را در تشکیل مجلسی کارآمد همراهی کند، لذا ما امیدوار به استفاده از ظرفیت همه گروه‌های درون انقلاب از جمله جبهه پایداری هستیم.

سروری همچنین درباره نقش جامعه روحانیت در شورای ائتلاف و نمایندگان این تشکل در شورا، تصریح کرد: تمام فعالیت‌های شورای ائتلاف مورد توجه جامعه روحانیت است و آقایان، تقوی، مصباحی‌مقدم و موسی‌پور به‌نمایندگی از جامعه روحانیت در جلسات شورای ائتلاف حضور دارند.

وی در پاسخ به سؤالی درباره سرلیست احتمالی لیست شورای ائتلاف، گفت: اینها مواردی است که بعد از نهایی شدن توسط سخنگو اعلام خواهد شد؛ اکنون چند گزینه برای سخنگویی داریم که امیدوار هستیم در جلسات بعدی، سخنگو را انتخاب و به مردم معرفی کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
    0 0
    مورچه خودش چیه که کله پاچه اش چه باشه
    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
      0 0
      ۱۱:۳۳ مورچه همون موجود ریزی هست که نمی بینش و وقتی میره تو یقه ات و یه گاز کوچولو ازت میگیره، ۶ متر بالا پایین میپری و نمی دونی از کجا خوردی.!!!
  • ستار IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
    0 0
    آقای حداد عادل از محبوبیت برخوردار نیستند ضمن اینکه اقبال مردم به این افراد اصولگرا و سن بالا کمرنگ شده است. کشور اصولگرا نمی خواهد بلکه فرد انقلابی و جوان لازم دارد. دیدیم که در مسئله ی جمنا هم اتفاق خاصی نیوفتاد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس