کد خبر 1004373
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
پیکان

دیدار تیم‌های پیکان و ذوب‌آهن با پیروزی خانگی شاگردان حسین فرکی به پایان رسید و سپاهان نیز در دیدار خانگی مقابل سایپا متوقف شد.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال دو دیدار به صورت همزمان از ساعت 16:45 امروز (جمعه) آغاز شد که نتایج پایانی این دیدارها به شرح زیر است:

پیکان 2 - ذوب‌آهن یک
گل‌ها: 
فراز امامعلی (28) و شهریار مغانلو (75 - پنالتی) برای پیکان و ارسلان مطهری (1+90) برای ذوب‌آهن

سپاهان صفر - سایپا صفر

در دیدار تیم‌های سپاهان مقابل سایپا با توجه به اینکه پیام نیازمند تا دقیقه 68 گلی را دریافت نکرد، موفق به شکستن رکورد سیدحسین حسینی شد که رکورددار کلین‌شیت در فوتبال ایران بود. نیازمند ابتدا با رکورد 873 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه‌اش رکوردشکنی کرد و با توجه به تساوی دو تیم تا پایان بازی، رکوردش را به 895 دقیقه رساند. او این رکورد را از فصل گذشته آغاز کرد و امسال به ثبت رساند.

پیش از این گفته شده بود رشید مظاهری رکورد حسینی را شکسته که در ادامه مشخص شد در بین مسابقاتی که او دروازه‌بان بود یک دیدار برگزار شده که گل خورده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CN ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
    0 2
    تعجب میکنم که ستاره فصل قبل سپاهان در هیچکدام از بازیها بکار گرفته نشده منضورم کریمی جوانه که بهترین پاسور فصل قبل بود، ظاهراً قلعه نوعی مشکلی باهاش داره، بازی امروز سپاهان هم که شدیداً آماتوری بود همه وسط میدان جمع شده بودند و بصورت تکراری زیر توپ میزدند، اینجوری فوتبال سپاهان به جایی نمی‌رسد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس