پرسپولیس

نتایج دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر به گونه ای رقم خورد که علاوه بر جدی تر شدن رقابت در بالای جدول با نزدیک شدن دو سرخابی ها به صدر، جذابیت هم افزایش پیدا کند.

سرویس ورزش مشرق – در پایان هفته هشتم لیگ برتر و رقم خوردن شکست و تساوی برای دو تیم صدر جدولی، حساسیت در جمع تیم های مدعی بیش از قبل شد.

توقف سپاهان صدرنشین مقابل سایپا از جمله نتایجی بود که کمتر کسی انتظارش را داشت. سایپایی که در هفته هفتم ۰-۴ به استقلال باخته بود در دیدار با تیم گردن کلفت سپاهان ۹۰ دقیقه مقاومت کرد و در اصفهان یک امتیاز به اندوخته هایش افزود و البته سپاهان را از رسیدن به ششمین برد این فصل خود محروم کرد.

شکست تراکتور در دیدار مقابل تیم صنعت نفت هم از دیگر نتایج مهم این هفته بود. شکستی که هم صنعت نفت را به صدر نزدیک تر و امیدوارتر کرد و هم رقبای در تعقیب تراکتور را امیدوار ساخت تا با پیروزی در مسابقات پیش رو خود را به صدر نزدیک تر کنند. نفتی های آبادان نیز که فصل درخشانی را با اسکوچیچ آغاز کرده اند با این پیروزی ۱۵ امتیازی شده و جایگاه پنجمی شان را تثبیت کردند.

در رده های پایین تر نیمه بالایی جدول، پرسپولیس با پیروزی پرگل در بوشهر شاهین را در هم کوبید و با ۵ گل و کسب ۳ امتیاز علاوه بر صعود دو پله ای، تفاضل گل خود را به عدد ۵+ رساند. نزدیک شدن پرسپولیس به صدر پس از کسب دومین پیروزی پیاپی در فصل جاری بر داغی رقابت در صدر جدول افزود.

در دیدار آخر این هفته نیز استقلال توانست با ۲ گل، مهمان جنوبی خود را در تهران از پیش روبردارد. استقلالی که تا هفته پنجم رنگ پیروزی را ندیده بود سومین برد پیاپی خود را مقابل پارس جنوبی دشت کرد و جایگاهش را یک رده ارتقا داد. این تیم در حال حاضر ۱۲ امتیازی است ولی نگاهی به دیدارهای هفته های آتی این تیم ها مشخص می کند رقابتهای لیگ در نیمه پایانی دور رفت هفته به هفته حساستر و جذابتر خواهد شد!

تراکتور نیز که این هفته با صنعت نفت دیدار داشت بازی بعدی اش را باید روبروی استقلال برگزار کند، هفته دهم با سپاهان مصاف بدهد و سپس شهر خودرو را پیش رو می بیند!

سپاهان هم پس از پارس جنوبی جم در هفته نهم باید دو هفته پیاپی با تراکتور و سپس شهرخودرو دیدار داشته باشد. پیکان و استقلال هم دو تیم بعدی هستند که در راه سپاهان قرار گرفته اند.

استقلال که تقریبا دیدارهای آسانش تمام شده از این هفته به بعد باید به ترتیب با تراکتور، صنعت نفت، نساجی، سپاهان و شهرخودرو دیدار کند.

اما پرسپولیس فارغ از این رقابت‌های حساس، دیدارهایی نسبتا آسانتر با تیم های میانی و یا پایین جدولی در پیش دارد. ماشین سازی، فولاد، نفت مسجد سلیمان، صنعت نفت آبادان و نساجی حریفانی نیستند که به اندازه صدرجدولی ها برای کالدرون و شاگردانش دردسرساز باشند.

با نگاهی کلی به رقابت‌های تیم های بالای جدولی به راحتی می توان دریافت این بهترین فرصت برای مدافع عنوان قهرمانی (پرسپولیس) است که در دو هفته پیش رو که بالای جدولی ها به مصاف هم می‌روند و امتیازاتی که از دست خواهند داد، خودش را به صدر نزدیک تر کرده یا حتی در هفته های منتهی به پایان نیم فصل رده اولی را در اختیار بگیرد. این امر مستلزم تداوم روند رو به رشد شاگردان کالدرون و کسب بردهای پیاپی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
    21 10
    ان شاءالله
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
    14 6
    انشاالله
  • زهرا IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
    5 2
    همیشه عاشقتیم پرسپولیس
  • ابوالفضل IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
    4 0
    خوب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس