کد خبر 1004362
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
پیام نیازمند

نیازمند هم مانند حسینی برای رسیدن به این رکورد باید مقابل سایپا دروازه اش را بسته نگه می‌داشت و گویا نارنجی‌ها در هر فصل متر و معیار انتخاب رکورددار کلین‌شیت هستند. 

به گزارش مشرق، پیام نیازمند در بازی مقابل سایپا توانست تا دقیقه 67 دروازه‌اش را بسته نگه‌داشته و رکورد گل‌نخوردن در لیگ برتر را به نام خودش کند. نیازمند که مقابل سایپا کار آسانی نداشت و با یکی، دو واکنش بسیار خوب توانست مهاجمان نارنجی را مهار کرده و رکورددار کلین‌شیت در لیگ برتر شود. رکوردی که پیش از این در اختیار حسین حسینی بود و حالا از تهران به اصفهان رفته است.

بیشتر بخوانید:

سرنوشت یک رکورد تاریخی فوتبال ایران در دست سایپا

نیازمند هم مانند حسینی برای رسیدن به این رکورد باید مقابل سایپا دروازه اش را بسته نگه می‌داشت و گویا نارنجی‌ها در هر فصل متر و معیار انتخاب رکورددار کلین‌شیت هستند. 

شماره یک سپاهانی‌ها توانست این رکورد را با 27 سیو توپ تا قبل از بازی مقابل سایپا به دست بیاورد. رکورد او از بازی با پدیده شروعی شد. دیداری که در دقیقه 5 از روی نقطه پنالتی دروازه‌اش باز شد اما در ادامه کار با 8 سیو زیبا و دیدنی از گل‌خوردن تیمش جلوگیری کرد و با یک بازی شگفت‌انگیز استارت گل‌نخوردن هایش را زد و تا بازی با سایپا ادامه داد تا رکوردی ارزشمند را از آن خود کند.  نکته جالب در مورد حسینی این است که بر اساس آمار متریکا او هم تا قبل از بازی با سایپا 27 سیو داشت و با آمار مشابهی توانست به رکورد برسد. 

رشید مظاهری رکورد 970 دقیقه کلین‌شیت غیرمتوالی دارد اما برای رسیدن به رکورد کلین شیت‌های متوالی نیازمند و رد شدن از او کار سختی دارد. مظاهری تا قبل از شروع بازی امروز تراکتور 630 دقیقه است که دروازه‌اش را بسته نگه‌داشته و فعلا باید نیازمند را تعقیب کند و منتظر گل خوردن او باشد. 

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس