کد خبر 1004331
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
آویو کوخاوی عالی‌ترین مقام نظامی رژیم صهیونیستی

رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه هر دو جبهه شمالی و جنوبی رژیم صهیونیستی پرتنش است، گفت تلاش ایران برای نفوذ در منطقه اصلی‌ترین چالش تل‌آویو است.

به گزارش مشرق، در بحبوحه گزارش‌ها درباره نگرانی و هراس تل‌آویو از توان موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران، عالی‌ترین مقام نظامی رژیم صهیونیستی نفوذ ایران در منطقه را بزرگترین مشکل تل‌آویو توصیف کرد.

بیشتر بخوانید:

تلاش آل خلیفه برای دوستی با تل آویو به بهانه ایران هراسی

هراس در فلسطین اشغالی از تحولات سوریه

«آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه طی جلسه رونمایی از طرح چند ساله تقویت نظامی این رژیم، گفت تل‌آویو با چالش‌های متعددی در مرزهایش مواجه است که در این بین جبهه شمالی از همه متلاطم‌تر است.

به نوشته وبگاه «اسرائیل هیوم» کوخاوی با بیان اینکه نه اسرائیل و نه دشمنان آن تمایلی به آغاز جنگ ندارند، توضیح داد: «در هر دو جبهه شمالی و جنوبی، وضعیت پرتنش و متزلزل است و می‌تواند منجر به یک درگیری شود».

وی تلاش‌های ایران برای نفوذ در منطقه را بزرگترین چالش پیش‌روی رژیم صهیونیستی عنوان کرده و اظهار داشت: «در هر دو مورد، ایران تلاش می‌کند از سرزمین کشورهای همسایه که دولت‌های محدودی دارند، استفاده کند».

این مقام نظامی صهیونیست با بیان اینکه طرح وی برای تقویت نظامی اسرائیل از اول ژانویه ۲۰۲۰ کلید می‌خورد و روی ارتقای ظرفیت‌های پدافندی این رژیم تمرکز دارد، افزود: «بر این اساس، مفهوم عملیاتی پیروزی در ارتش اسرائیل تغییر خواهد کرد».

شبکه رادیویی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه گزارش داده بود ارتش این رژیم در بالاترین سطح هشدار برای هرگونه حمله احتمالی قرار گرفته و کابینه امنیتی اسرائیل نیز سه‌شنبه آینده جلسه اضطراری را درباره تنش‌ها با ایران برگزار می‌کند.

پیش از آن نیز روزنامه «هاآرتص» در گزارش دیگری که حاکی از حاکی از وحشت صهیونیست‌ها از وقوع عملیات مشابه حمله به تاسیسات نفتی آرامکو بود، درباره احتمال تکرار آن علیه رآکتور اتمی دیمونا در «صحرای نقب» هشدار داد. 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
    30 0
    ماهیت خود اسرائیل جنایتکار بزرگترین تهدید برای خودش است. اگر خودش دست به نابودی خودش نزنه اینجا ارتشی ، سپاهی و بسیجیان در تعداد میلیونی خیلی مشتاقانه این نابودی را تسریع خواهند کرد
  • DE ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
    22 0
    حمله موشکی سپاه را خواهید دید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس