ووشو

با صعود ۵ عضو تیم ملی ووشو ایران به دیدار نهایی اوزان مختلف ساندا، ووشو ایران شانس کسب مدال طلا را در روز پایانی خواهد داشت.

به گزارش مشرق، در ادامه روز سوم از پانزدهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جهان مبارزات مرحله نیمه نهایی اوزان مختلف در سالن «مین هانگ» شهر شانگهای برگزار شد که آهنگریان، سیفی، صبری، خورشیدی و عارفی مقام با شکست رقبای خود به دیدار نهایی راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید:

تاریخ‌سازی مجیری در تالو با کسب مدال طلا

الهه منصوریان به مدال طلا رسید

در وزن ۶۵ کیلوگرم عرفان آهنگریان «تابوگارا کلمنته» از فیلیپین را شکست داد و به فینال رسید. وی برای کسب مدال طلا «ماگومد عبدالخالیکوف» از روسیه را پیش رو دارد. آهنگریان با برتری مقابل حریفانی از برزیل، اندونزی و ویتنام راهی مرحله نیمه نهایی شده بود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم محسن محمدسیفی در مرحله نیمه نهایی و در یک مبارزه دیدنی و جذاب «یانگ لی» از چین را شکست داد و به فینال راه یافت. سیفی برای کسب مدال طلا «الراسی» از لبنان را پیش رو دارد. وی بعد از یک دور استراحت «پوجا» از اندونزی و «سئونگ مو پارک» را شکست داده بود. 

یوسف صبری در مرحله نیمه نهایی وزن ۷۵ کیلوگرم «محمد دیحا» از تونس را از پیش رو برداشت تا برای کسب مدال طلا «کای فی لونگ» از ماکائو  را پیش رو داشته باشد. وی با پیروزی مقابل «مازخان» از پاکستان و «بنبدرا» از فرانسه به مرحله نیمه نهایی راه یافته بود. 

در وزن ۸۰ کیلوگرم علی خورشیدی در مبارزه با «عید جورجیس» از لبنان صاحب پیروزی شد و راهی دیدار نهایی شد. وی پس از یک دور استراحت، «کیالوویچ» از لهستان و «امره باتان» از ترکیه را از پیش رو برداشته بود. صبری در مبارزه نهایی  باید با «کائو لیوجان» از چین مبارزه کند.

میلاد عارفی مقام آخرین سانداکار تیم ملی ایران بود که در مرحله نیمه نهایی وزن ۸۵ کیلوگرم «سعد جورجیس» از لبنان را شکست داد. وی در مبارزه نهایی «فام کونگ مینه» از ویتنام را پیش رو خواهد داشت. عارفی مقام با پیروزی مقابل «دانیل سرجیو» از رومانی و «زینال اصلان» از ترکیه به نیمه نهایی راه یافته بود. 

در رقابتهای امروز و در بخش تالو هانیه رجبی در فرم «نن دائو» با امتیاز ۹.۴۹ به نشان نقره دست یافت. در این فرم چین با ۹.۶۱ طلا گرفت و ازبکستان با ۹.۴۸ به نشان برنز دست یافت. 

دیدارهای نهایی فردا چهارشنبه در روز پایانی برگزار خواهد شد.

تیم ملی ووشو ایران تا اینجای کار موفق به کسب چهار مدال طلا توسط الهه و  شهربانو منصوریان، مریم هاشمی، محمد علی مجیری و یک نقره توسط هانیه رجبی دست پیدا کرده است. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس