ترابی

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی افراد معلوم‌الحال و خارج نشین از شادی گل من ناراحت می‌شوند، این مسئله نشان می‌دهد حتما کار من درست بوده است.

به گزارش مشرق، مهدی ترابی در خصوص بازی مقابل پیکان، بازی هفته آینده با شاهین بوشهر و همچنین شادی پس از گلش که بازتاب خیلی زیادی داشت، صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

* در مورد گلی که به پیکان زدی صحبت کن که البته به بازیکن این تیم برخورد کرد و درون دروازه رفت.

 علی علیپور در آن صحنه پاس خیلی خوبی به من داد و ضربه‌ای زدم که به بازیکن پیکان برخورد کرد اما در نهایت گل شد. البته از گلی که من زدم مهم‌تر این بود که بتوانیم برنده شویم و 3 امتیاز را بگیریم که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد. ما اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم برد پرگل‌تری را به دست بیاوریم، اما تمرکز ما زیاد نبود و گل‌های بیشتری نزدیم. امیدوارم در بازی‌های بعد بتوانیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

* در حال حاضر تنها بازیکن دو گله پرسپولیس تا اینجای لیگ هستی. برنامه خاصی برای تداوم در گلزنی داری؟

به هر حال تمرکز من روی گلزنی است، اما مهم‌تر از گل زدن من این است که ‌تیم پرسپولیس برنده شود. از طرف دیگر برای همه ما مهم است که ‌علی علیپور بتواند گلزنی کند؛ چراکه او مهاجم خیلی خوبی است‌ و با گل‌هایی که می‌زند قطعا به پرسپولیس کمک زیادی خواهد کرد. علیپور برای ما امتیازهای زیادی به دست آورده و امیدوارم هرچه زودتر پای او به گلزنی باز شود تا شاهد گل‌های زیاد او باشیم. همه ما دوست داریم علیپور زودتر برای پرسپولیس گل بزند.

* با 3 امتیازی که شب گذشته به دست آوردید، به نظر می‌رسد از نظر روحی و روانی شرایط بهتری دارید؟

ببینید! ما در دو بازی که مقابل شهر خودرو و سپاهان هم باختیم، واقعا مستحق شکست نبودیم و روی غفلت دروازه ما باز شد. ما فوتبال خوبی ارائه می‌دهیم، اما به نظر من باید روی زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشیم تا بردهای پرگل‌تری به دست بیاوریم.

*  این هفته باید در بوشهر و مقابل شاهین به میدان بروید. این بازی را چطور می‌بینی؟

بازی در بوشهر واقعا سخت است؛ چراکه تیم شاهین درست است نتایج خوبی نگرفته اما بازیکنان خوبی دارد و مقابل هواداران خودش به میدان می‌رود. شرایط آب و هوایی بوشهر هم مشکل دیگری برای ما خواهد بود اما ما از نظر بدنی و تاکتیکی کاملا آماده هستیم که 3 امتیاز را از بوشهر به دست بیاوریم.

بیشتر بخوانید:
 

واکنش ترابی به هجمه‌ها: به هیچ عنوان دلسردم نمی‌کنند/ از جایی خط نگرفتم

* شادی گل شب گذشته‌ات هنوز تبعات زیادی دارد. آن لحظه فکر می‌کردی که این شادی گل سروصدای زیادی داشته باشد؟

به هر حال طبیعی است که وقتی شما کاری انجام می‌دهید، عده‌ای مخالف و یا عده‌ای موافق باشند. من به این واکنش‌ها توجهی نمی‌کنم و تلاش کردم کاری که درست است را انجام دهم. به نظر من ما باید در همه شرایط کنار هم باشیم تا بتوانیم از مشکلاتی که برای ما ساخته شده بگذریم.

* در حین بازی حتی در فضای مجازی فحاشی زیادی علیه تو انجام شد. حتی خیلی از افرادی که در خارج از کشور حضور دارند هم واکنش تندی به این اقدام تو انجام دادند.

به هر حال من نمی‌خواهم درباره این مسائل صحبت خاصی انجام دهم، اما افراد معلوم‌الحال کاملا مشخص هستند و نباید پاسخی به آنها داد.وقتی که این افراد معلوم‌الحال که در خارج از کشور هستند بابت این کار من عصبانی و ناراحت شده‌اند این مسئله به من نشان می‌دهد کار من درست بوده است. من هیچ کار سیاسی انجام ندادم،‌ بلکه به همه مردم این پیام را رساندم که اگر می‌خواهیم مشکلات حل شود باید همه در کنار هم باشیم.

* البته عده زیادی هم از اهالی فوتبال و فعالان در فضای رسانه‌ای حمایت‌های زیادی از تو انجام داده‌اند. در جریان این حمایت‌ها قرار داری؟

دست همه کسانی که از من حمایت کردند، درد نکند. من به شعاری که روی پیراهنم نوشته بودم اعتقاد دارم و باز هم می‌گویم تنها راه عبور از بحران‌های فعلی این است که پشتیبان هم باشیم تا بتوانیم این شرایط را پشت سر بگذاریم.

* سازمان بسیج ورزشکاران هم تو را یک الگو برای جوانان ورزشکار معرفی کرده است.

دست همه آنها درد نکند، اما من می‌گویم که کار خاصی انجام نداده‌ام. من در همین مسیر بزرگ شدم و در چنین خانواده‌ای رشد کرده‌ام. من کاری را انجام داده‌ام که در خانواده با آن بزرگ شدم و کار خاصی انجام نداده‌ام.

* برای آینده آیا باز هم شاهد اقدام دیگری در خصوص شادی گل از سوی تو باشیم؟

قطعا، چراکه نه. مطمئنا فکر بیشتری برای این مسئله خواهم کرد و باز هم از کشور و نظام اسلامی کشورمان حمایت می‌کنم. البته برخی‌ها در این میان به دنبال این بودند که بگویند من از جایی خط گرفته‌ام، اما این فکری بود که خودم داشتم و کسی چنین درخواستی از من نداشت. من به دنبال چیزی نیستم و فقط می‌خواستم از مسئولان و مردم کشورم بخواهم پشتیبان هم باشیم تا این روزهای سخت سپری شود و از بحران خارج شویم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
    28 3
    دمت گرم خیلی مردی
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
    9 1
    دمت گرم پسر شجاع . همه حرف های سلبریتی های اپوزیسیون.نما رو.یک جا شستی با کارت
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
    5 1
    ای دردت تو سر.. تو سر هر کی بد خواهته..
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
    13 1
    عاشقتممممممممم
  • IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
    2 1
    آقای ترابی! از آن لَش های هرجایی که از انسان بودن فقط شکم و ... را میفهمند نترس. این اشخاص خوار و ضعیف ، اگر یک فرد بی ارزش، کاری کرده بود آن را به شدت حمایت و ترویج میدادند. بر سر اعتقادت به خدا و پیامبران الهی و اوصیاء برگزیده او استوار و مستحکم، بمان
  • IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    دمت گرم. مررررررررررردی مرررررررررررررد!!!!! بشه خار چشم امثال علی کریمی های خائن!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس