سیسیلیا مسلمستروم

کمیسر تجاری اتحادیه اروپا با انتقاد شدید از اعمال تعرفه بر ۷ و نیم میلیارد دلار کالای اروپایی به آمریکا اعلام کرد هیچ راهی به جز تلافی این اقدام آمریکا نداریم.

به گزارش مشرق، به نقل از اسپوتنیک، سیسیلیا مسلمستروم با انتقاد جدی نسبت به سیاست آمریکا در اعمال تعرفه بر ۷ و نیم میلیارد دلار کالا از اتحادیه اروپا در قالب مناقشه شرکت‌های هواپیماسازی دو طرف اعلام کرد که این اتحادیه راهی به جز تلافی این سیاست آمریکا ندارد.

بیشتر بخوانید:

وضع تعرفه آمریکا به حجم بی‌سابقه ۷.۵ میلیارد دلار از واردات اروپا

وی تاکید کرد: ما نسبت به تصمیم آمریکا در اعمال تعرفه بر کالاهای اروپایی ابراز تاسف می‌کنیم و این مسئله راهی به جز اعمال تحریم‌های مشابه علیه آمریکا برای ما باقی نگذاشته است. 

این مقام اروپایی تاکید کرد: اقدام آمریکا چرخه تامین قطعات هواپیما بین اروپا و آمریکا را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد و به ‌آسیب دیدن حوزه‌های مختلف اقتصادی در هر دو طرف منجر خواهد شد.

ملمستورم گفت: دو طرف باید به جای تشدید تنش به سمت حل اختلافات در قالب مذاکره روی بیاورند.

وزیر اقتصاد آلمان نیز درباره تعرفه‌های آمریکا گفت: که اروپا باید در این زمینه آرامش خود را حفظ کرده و از گسترش تنش جلوگیری کند.

از دیروز آمریکا با چراغ سبز سازمان تجارت جهانی اعمال تعرفه بر ۷ و نیم میلیارد دلار کالا از اتحادیه اروپا را آغاز کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
    0 0
    چقد اروپا خاک برسر چاره چاره میکنه خاک توسرتو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس