خروج زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه

پیاده‌روی اربعین به‌عنوان بزرگ‌ترین اجتماع مردم جهان‌دیده می‌شود که از خردسال گرفته تا پیر با هر رنگ و نژاد و زبانی در کنار یکدیگر به‌ سوی معشوق شتابان در حرکت هستند.

به گزارش مشرق، عشاق اباعبدالله الحسین دوباره پای در مسیر عاشقی گذاشتند و به شوق دیدار بارگاه ملکوتی‌اش با کوله‌باری بر دوش راهی شده‌اند.

مظلومیت و حب امام حسین(ع) در دل جهان اسلام چنان عمیق است که هر ساله با فرارسیدن ایام اربعین شاهد حضور گسترده شیعیان از نقاط مختلف جهان هستیم و حتی غیرمسلمان نیز با دیدن حماسه اربعین در پی کشف علت آن پای در این مسیر می‌نهند.

اما چند سالی است که هم‌زمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی شاهد تفرقه‌افکنی توسط اسلام هراسان هستیم که البته به لطف و عنایت صاحب این مجلس نقشه‌های شوم آنان برملا شده است.

اکنون پیاده‌روی اربعین به‌ عنوان بزرگ‌ترین اجتماع مردم جهان‌ دیده می‌شود که از خردسال گرفته تا پیر با هر رنگ و نژاد و زبانی در کنار یکدیگر شتابان به‌ سوی معشوق در حرکت هستند.

عراقی‌هایی که با کمترین درآمد اما با شور و اشتیاق فراوان از ماه‌ها قبل پس‌اندازی کنار می‌گذارند تا بتوانند به زوار خدمت کنند دیگر زیبایی این مسیر است، اینجا هیچ‌کس برای کمک کردن خساست به خرج نمی‌دهد.

دانلود

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس