اسپانیا

اسپانیا صعودش را به یورو 2020 قطعی کرد.

به گزارش مشرق، مقدماتی یورو 2020 با برد پرگل ایتالیا و صعود اسپانیا ادامه یافت.

رقابت های مقدماتی یورو 2020 سه شنبه شب هم با انجام چند بازی دیگر پیگیری شد که در بازی های این شب این نتایج به ثبت رسید:

در گروه دهم، ایتالیا که پیش تر صعودش را قطعی کرده بود، موفق شد مقابل لیختن اشتاین به پیروزی 5-0 برسد. برای لاجوردی ها، برناردسکی، بلوتی 2 بار، رومانولی و الشعراوی گلزنی کردند تا تیم مانچینی هشتمین برد متوالی خود را کسب کند. در دیگر بازی های این گروه، فنلاند 3-0 ارمنستان را مغلوب ساخت و یونان با نتیجه 2-1 از سد بوسنی گذشت. در این گروه فنلاند با 15 و ارمنستان با 10 امتیاز دوم و سوم هستند.

بیشتر بخوانید:

نژادپرستی بلغارها یک قربانی سرشناس گرفت

در گروه چهارم، دیدار جبل الطارق و گرجستان با پیروزی 3-2 گرجستان پایان یافت. سوئیس هم با نتیجه 2-0 از سد ایرلند گذشت. به این ترتیب شرایط این گروه پیچیده شد. ایرلند با 7 بازی 12 امتیاز دارد ولی دانمارک و سوئیس با یک بازی کمتر به ترتیب 12 و 11 امتیاز دارند. 

در گروه ششم نیز، در مهمترین بازی سوئد و اسپانیا در فرندز آرنا به تساوی 1-1 رسیدند. سوئد در دقیقۀ 50 توسط مارکوس برگ به گل رسید. اما دقیقه 91 بود که رودریگو بازی را به تساوی کشاند تا اسپانیا صعودش را قطعی کند. جزایر فارو موفق شد 1-0 مالت را شکست دهد و دیدار رومانی و نروژ 1-1 تمام شد. در این گروه اسپانیا با 20 امتیاز صعود کرد. سوئد و رومانی با 15 و 14 امتیاز در رده های بعدی هستند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس