کد خبر 1001936
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳
تطهیر قاتل در بی‌بی‌سی

رسانه سلطنتیِ انگلیس در گزارشی هدف‌دار نظام ایران را به ربایش مخالفین خود متهم کرده، مخالفینی که نام قاتل مردم ایران «عبدالمالک ریگی» هم در میان آنهاست!

به گزارش مشرق، سایت تلویزیون انگلیسیِ «بی‌بی‌سی» گزارشی با عنوان "مخالفان حکومت ایران در خارج کشور چگونه 'ربوده می‌شوند'؟" منشتر کرده است.

رسانه سلطنتیِ انگلیس در این گزارش هدف‌دار،  نظام ایران را  به ربایش مخالفین خود متهم کرده، مخالفینی که نام قاتل مردم ایران «عبدالمالک ریگی» هم در میان آنهاست!

بیشتر بخوانید:

مجرمین خارج‌نشینی که در دام ایران افتادند! +عکس

  بی‌بی‌سی «عبدالمالک ریگی» سرکرده گروه تروریستیِ جندالله را  با عنوان «مخالف سیاسی خارج از کشور» و گروهی که «هدف خود را حمایت از حقوق اقلیت سنی‌های ایران بخصوص در استان سیستان و بلوچستان اعلام کرده بود» یاد می‌کند.

تصویر سایت بی‌بی‌سی


 

این درحالی است که عملیات‌های تروریستی و گروگانگیریِ «عبدالمالک ریگی» موجب کشته شدن ایرانیان زیادی اعم از نظامیان و غیرنظامیان شده است.

در مرام بی‌بی‌سی، رگبار بستن یک نوجوان یا بمب‌گذاری در مسجد، تنها مخالفت با نظام تلقی می‌شود!
 

در ادامه این گزارش نیز سازمان مجاهدین خلق (گروهک تروریستی منافقین) نیز از نظر بی‌بی‌سی تنها گروهی مخالف جمهوری اسلامی بشمار می‌آید.

عکس سایت بی‌بی‌سی

  گروهکی که بیش از ۱۷هزار تن از مردم ایران را ترور کرده است و در جنگ تحمیلی به خاک ایران با دولت صدام همکاری نظامی داشته است.
 

ظاهرا ترور کودکان و گردن زدن با تیغ موکت‌بری یک کفاش به جرم نداشتن ریش، از نظر بی‌بی‌سی تنها نوعی مخالفت با حکومت به شمار می‌آید!؟
 

یک تروریست ممکن است مخالف جمهوری اسلامی باشد، اما مخالفان جمهوری اسلامی همه تروریست نیستند؛ مجاهدین خلق و عبدالمالک ریگی مخالف جمهوری اسلامی هستند اما تنها یک مخالف نظام نیستند! و تقلیل دادن آن‌ها صرفا به عنوان یک مخالف سیاسی، بی‌شرفیِ رسانه‌ایست!
 

نشان دادن بخشی از واقعیت برای تحریف، همیشه از تکنیک‌های بی‌بی‌سی برای فریب مخاطبان بوده است.
 

بی‌بی‌سی که شعار بی‌طرفی را برای فعالیت رسانه‌ای خود انتخاب کرده است؛ هیچگاه آن را عملی نکرده و در بزنگاه‌های خبری، دم‌خروس جهت‌گیری این رسانه سلطنتی آشکار شده است.

جهت‌گیری‌ی که همیشه باید جهتش در مقابله با منافع ملت و دولت ایران باشد چه تحقیر باشد و چه تحریف! مقابله با نظام ایران با هر بهانه‌ای، حتی تطهیر یک آدم‌کش!

البته که بی‌بی‌سی برای نمایش بی‌طرفی خود از تکنیک‌های مختلف استفاده می‌کند. اما اکنون، با گسترش دسترسی‌ها به شبکه‌های اجتماعی و جریان اطلاعات، نادرست بودن ادعای این رسانه بیشتر از پیش در حال آشکار شدن برای مخاطبان است.

منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
    17 2
    بی بی سی بی شرف
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
    8 0
    دم روباه بی بی سی خیلی وقته زده بیرون. اما چکار میشه کرد ؟ خلق الله هنوز میشینند پای بی بی سی و تحلیل های دروغ و خبرهای تحریف شده به خوردشون داده میشه
  • بازنشسته GB ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
    12 2
    برنامه بی بی سی برای مردم ایران کاملاً پوچ وبی ارزش میباشد
  • LB ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
    1 2
    کاری نکنید یک روز رییستون رو ببریم ایران مهمونی خخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس