نماینده مردم زاهدان در مجلس با اشاره به حادثه ریلی سمنان گفت: در حادثه اخیر به نوعی به مدیرعامل راه‌آهن توصیه کردند که استعفا کند تا خطر استیضاح از آقای آخوندی برطرف شود.

به گزارش مشرق، حسینعلی شهریاری اظهار داشت: عباس آخوندی تاکنون در وزارت راه و شهرسازی عملکرد موفقی نداشته است. وی در مدت حضور 3 ساله خود در وزارت راه و شهرسازی نتوانست عدالت را برقرار کند و بودجه‌های عمرانی که در این مدت وارد این وزارتخانه شد، به صورت عادلانه تقسیم نشده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس تصریح کرد: آخوندی برای وزارت راه و شهرسازی ساخته نشده و شاید بهتر بود وزارتخانه‌ای که تکالیف کمتری دارد به وی محول شود.

شهریاری با اشاره به حادثه برخورد قطار مشهد- تبریز در سمنان، اظهار داشت: در حادثه اخیر به نوعی به مدیرعامل راه‌آهن توصیه کردند که استعفا کند تا خطر استیضاح از آقای آخوندی، برطرف شود.

نماینده زاهدان در مجلس افزود: معمولاً در هر جای دنیا با وقوع حادثه‌ای مشابه برخورد قطار در سمنان، بالاترین مقام تشکیلات استعفا می‌کند نه مقام‌های درجه دو و سه و بنابراین بهتر بود آقای آخوندی استعفا می‌کرد.

وی با بیان اینکه از نظر من آخوندی مدتی نیاز به استراحت دارد، عنوان کرد: با توجه به تعطیلی مجلس در هفته جاری، هفته آینده استیضاح آخوندی توسط هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول می‌شود.

منبع: تسنیم