نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تماس تلفنی وزیر راه و عذرخواهی وی بابت اظهاراتش در خصوص برخورد دو قطار، گفت:‌ این عذرخواهی به موضوع استیضاح ربطی ندارد و استیضاح به قوت خود باقی است.

به گزارش مشرق، نادر قاضی پور در خصوص عذرخواهی وزیر راه و شهرسازی از مردم بابت سخنانش درباره برخورد دو قطار در سمنان، اظهار کرد:‌آقای آخوندی با بنده تماس گرفتند و بابت اظهاراتش عذرخواهی کرد.

وی تصریح کرد: عذرخواهی ربطی به موضوع طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی ندارد و این مسئله به قوت خود باقی است.

وی پیش‌تر با اشاره به سخنان وزیر راه و شهرسازی در رابطه با حادثه قطار تبریز-مشهد مبنی بر بیمه‌بودن قطار و مسافران اظهار داشت: آقای آخوندی ما هم ریز علی داریم، هم دهقان فداکار داریم، هم پیراهن اضافی داریم و هم پول داریم و به پول بیمه شما نیازی نداریم که گفتید قطار بیمه است.

قاضی پور با اشاره به داغ‌دار شدن مردم آذربایجان بیان کرد: مردم قهرمان آذربایجان به این راحتی از خون زوار امام‌رضا(ع) نخواهند گذشت و از ریاست قوه قضائیه خواستار برخورد با عوامل این حادثه از صدر تا ذیل هستیم و از آیت‌الله آملی‌لاریجانی می‌خواهیم این برخورد و رسیدگی را از شخص وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی شروع کند.

وی با اشاره به این که مجلس به‌شدت پیگیر استیضاح وزیر راه و شهرسازی است، افزود: واقعیت امر این است که مردم آذربایجان داغ دار شده‌اند و این مسئله را تا استیضاح وزیر و به نتیجه رساندن آن پیگیری می‌کنیم.
 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    فقط استعفا
  • ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    از نمایندگان؟خود نمایندگان باید عذر خواهی کنند در مورد مماشات با وزرا اون وزیر باید از مردم معذرت میخواست
  • ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    استعفا، استیضاح و برکناری واسه برخی وزرا و مدیران دولت تحقیر یه نوع فانه. به جرم بی کفایتی و بی عرضگی و هدر دادن بیت المال و خیانت در امانت و بدزبانی و توهین به مردم، باید محاکمه و به اشد مجازات محکوم بشن.
  • ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    آقای قاضی پور قهرمان مانند همیشه باز هم در این بلوا فقط به شما می توان اعتماد داشت لطفا کمکی کنید تا این وزیر غیر مردمی بی سواد از اریکه قدرت دور انداخته شود
  • ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    این آقایان نماینده تبریز خصوصا جناب حضرت آقای پزشکیان کجاست پس ، دستمریضا از اعتراضتان ؟؟؟؟؟؟
  • نظا م الله مهرانی طالقانی ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
    0 0
    به نام خداوند متعال ...فتنه وفساد مملکت گرفته همت کنید..تااین عوامل از رآس کار اخراج شوند...همت بلند دار که مردان روزگار از همت بلند به جایی رسیده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس