کد خبر 594188
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳

ساعتی پیش نیروهای امنیتی سعودی دو جوان داعشی ساکن شهر ریاض پایتخت این کشور را پس از قتل والدینشان در حین فرار به کشور یمن شناسایی و دستگیر کردند.

گروه بین الملل مشرق- ساعتی پیش نیروهای امنیتی سعودی دو جوان داعشی ساکن شهر ریاض پایتخت این کشور را پس از قتل والدینشان در حین فرار به کشور یمن شناسایی و دستگیر کردند.


بنابر این گزارش، این دو جوان شب گذشته مادر و پدر خود را با چاقو در خواب ذبح کرده و برای پیوستن به داعش در یمن عازم منطقه مرزی عربستان سعودی با کشور یمن شده اند. نیروهای امنیتی این دو را در شهرکی نزدیک مرز با یمن شناسایی و دستگیر کرده اند. متهمان پس از دستگیری در بازجویی های اولیه پیرامون قتل فجیع والدینشان علت ان را مخالفت آنها با بیعت و پیوستن این دو نفر به داعش عنوان کرده و والدین خود را مهدورالدم نامیده اند! عربستان سعودی بزرگترین تامین کننده مالی و نیرویی گروه های تروریستی تکفیری در سراسر جهان از نیجریه تا افغانستان، عراق و سوریه می باشد. سیستم اموزش عالی یان کشور بر اساس آموزه های فرقه ضاله و انگلیس ساخته وهابیت پیروان سایر ادیان الهی را واجب القتل و مهدور الدم معرفی می کنند.