مرکز رصد و مراقتب آتش بس روسیه مستقر در فرودگاه نظامی "حمیمیم" استان لاذقیه سوریه گزارش داد که روز گذشته سازمان امنیت دولت ترکیه 35 تریلی مملو از سلاح و مهمات مورد نیاز گروه تروریستی تکفیری داعش را آن تحویل شده است.

گروه بین الملل مشرق- مرکز رصد و مراقتب آتش بس روسیه مستقر در فرودگاه نظامی "حمیمیم" استان لاذقیه سوریه گزارش داد که روز گذشته سازمان امنیت دولت ترکیه 35 تریلی مملو از سلاح و مهمات مورد نیاز گروه تروریستی تکفیری داعش را آن تحویل شده است.


بنابر این گزارش، محموله تسلیحاتی تحویل شده شب گذشته با عبور از مناطق تحت سیطره گروه های تروریستی تکفیری "ارتش آزاد و القاعده در شمال شرقی استان حلب سوریه به نماینده داعش تحویل شده است. ستاد فرماندهی ارتش روسیه در سوریه با انتشار یک تصاویر بر رصد 24 ساعته کلیه فعالیتهای گروه های تکفیری و حامیان آنها در خاک سوریه تاکید کرده است. مشخص نیست در صورت صحت این ادعای روسیه، علت عدم انهدام محموله های فوق الذکر چه بوده است. روز گذشته نیز مرکز حمیمیم از ورود 160 تروریست تکفیری القاعده به جبهه های نبرد با مدافعان حرم حضرت زینب (س) در جنوب و جنوب غربی حلب خبر داده بود.