کد خبر 457210
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

شبکه تلویزونی المسیره یمن با انتشار تصاویری، لحظه اصابت و سقوط یک فروند بالگرد مدرن آپاچی ارتش آل سعود در منطقه الخوبه واقع در استان جیزان عربستان را به نمایش درآورده است.

گروه بین الملل مشرق- شبکه تلویزونی المسیره یمن با انتشار تصاویری، لحظه اصابت و سقوط یک فروند بالگرد مدرن آپاچی ارتش آل سعود در منطقه الخوبه واقع در استان جیزان عربستان را به نمایش درآورده است.



در تصاویر منتشره دو فروند بالگرد جنگی آپاچی نیروی هوایی ارتش یمن در حین ماموریت جنگی در آسمان منطقه "الجیزه" واقع در جنوب غربی عربستان، از سوی یگان پدافندی رزمندگان انصارالله و ارتش یمن مورد رصد قرار گرفته و با شلیک یک فروند موشک زمین به هوا ساقط گردید.


در این حمله دو خلبان این بالگرد در دم به هلاکت رسیده اند. پس از دقایقی از سقوط این بالگرد، یک فروند هلیکوپتر آپاچی دیگر خود را به منطقه سقوط رسانده و جستجو برای امداد رسانی به مجروحان احتمالی را آغاز کرد.



لازم به ذکر است که همزمان با تشدید عملیات ارتش عربستان سعودی در استانهای جنوبی یمن، رزمندگان انصارالله و ارتش یمن بر حملات خود به مواضع ارتش سعودی در طول نوار مرزی دو کشور افزوده اند. کانون این حملات طی روزهای اخیر در استان الجیزه قرار داشته که به هلاکت بیش از 12 سرباز و افسر سعودی منجر شده است.