مک‌کین در واکنش به این فیلم که گفته می‌شود از یکی از کارمندان او به دست آمده است، گفته است افتخار می‌کند که دشمنان آمریکا او را هدف حمله خود قرار داده‌اند. وی در صفحه توئیتر خود نوشت: "یک توطئه احمقانه دیگر توسط جغله‌های اینترنتی #روسیه علیه من صورت گرفته است و بسیار مفتخرم که هدف دشمنان آمریکا قرار گرفته‌ام."

گروه بین‌الملل مشرق- سناتور جان مک‌کین به افشای فیلمی از سر بریدن‌های داعش در یک استودیوی مجهز فیلم‌برداری واکنش نشان داد. مک‌کین در واکنش به این فیلم که گفته می‌شود از یکی از کارمندان او به دست آمده است، گفته است افتخار می‌کند که دشمنان آمریکا او را هدف حمله خود قرار داده‌اند. وی در صفحه توئیتر خود نوشت: "یک توطئه احمقانه دیگر توسط جغله‌های اینترنتی روسیه علیه من صورت گرفته است و بسیار مفتخرم که هدف دشمنان آمریکا قرار گرفته‌ام."

مک‌کین در پیام بعد خود می‌نویسد: "اول تصاویری را ساختند که بگویند من با #داعش دیدار کرده‌ام. حالا هم جغله‌های اینترنتی روسیه می‌گویند اعدام‌های داعش را صحنه‌سازی کرده‌ام. افتخار می‌کنم که دشمن شماره یک آن‌ها هستم." اشاره مک‌کین به تصاویر دیدار وی با داعش، مربوط به تصویری است مک‌کین را در حال دیدار با "عبدالحکیم بلحاج" نشان می‌دهد. بلحاج که در جریان سرنگونی معمر قذافی همکاری نزدیکی با آمریکا و ناتو داشت، اکنون رهبر نیروهای داعش در لیبی است.

هکری با نام "سایبربرکوت" (CyberBerkut) روز سه‌شنبه فیلمی را در اینترنت منتشر و ادعا کرد که این فیلم را از دستیار جان مک‌کین در سفر ماه گذشته تیم آمریکایی به اوکراین به دست آورده است. در این فیلم، اتفاقی دقیقاً شبیه به سر بریدن "جیمز فولی" خبرنگار آمریکایی توسط داعش، در استودیویی حرفه‌ای و مقابل دوربین‌ها ثبت می‌شود. به گفته سایبربرکوت، این فیلم نشان می‌دهد آمریکا در حمایت از داعش و انتشار فیلم‌های سر بریدن این گروه نقش مستقیم دارد.


پیام‌های توئیتری مک‌کین در دفاع از خودش

فیلمی که از صحنه‌سازی سر بریدن داعش افشا شده است - دانلود