کد خبر 428680
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

۱۴ نفر از نمایندگان در تذکری به وزیر اطلاعات بر ادامه روند دستگیری جاسوسان نظام سلطه همچون جیسون رضائیان تأکید کردند.

به گزارش مشرق، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (24 خرداد 94) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

14 نفر از نمایندگان در تذکری به وزیر اطلاعات بر مقاومت و ایستادگی و ادامه روند دستگیری جاسوس‌های سرویس‌های نظام سلطه که دو تابعیتی هستند همچون جیسون رضائیان تأکید کردند.

فاطمه رهبر نماینده مردم تهران به وزیر علوم ضرورت بررسی و برخورد جدی با مجریان برداشتن اجباری چادر خانم‌ها برای شرکت در آزمون کنکور سراسر در یکی از استان‌های کشور را متذکر شد.

رسول خضری نماینده مردم سردشت در تذکری به وزیر کشور خواستار برخورد جدی و اشد مجازات برای عاملان تخریب و تهدید مرز رسمی به واردات 2 هزار تن پرتقال آلوده مصری به صورت غیرقانونی شد.

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در تذکری به وزیر علوم خواستار تسریع در حل مشکلات دانشجویانی شد که کلاس‌های خود را گذرانده اما مدرکشان به آنها داده نمی‌شود و در تذکری به وزیر بهداشت نیز خواستار جلوگیری از قاچاق دارو به کشور شد.

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان به وزیر ورزش و جوانان ضرورت حمایت از ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها و همچنین حمایت از فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با جوانان را متذکر شد.

منبع: فارس