کد خبر 450475
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

محاکمه جیسون رضائیان به خاطر رسیدگی به پرونده یکی از متهمان بحران ارزی زمستان سال ۹۰، به طور موقت متوقف شده و شعبه دادگاه، رسیدگی به پرونده متهم ارزی را در دست گرفته است.

علت توقف محاکمه جیسون رضائیان
به گزارش مشرق، «ی . ر . چ» که مدیرعامل یکی از برندهای معروف ماءالشعیر در ایران محسوب می‌شود، در بحران ارزی زمستان سال 90 به دلیل اخلال در بازار ارز توسط نیروهای اطلاعاتی و امنیتی بازداشت شد.

این متهم ارزی که صرافی «ز» را در تهران راه‌اندازی کرده بود، گویا توزیع سهمیه‌‌های ارزی ارزان برای ساماندهی بازار ارز و کنترل قیمت‌ها را برعهده داشته است؛ ارزهایی که ظاهرا به بازار نمی‌رفت و در جاهای دیگر نگهداری می‌شد و همین موضوع به علاوه اقدامات مشابه اخلالگران دیگر، موجب شد تا در اواسط زمستان سال 90، قیمت دلار به طور عجیبی بالا برود.

یک منبع آگاه در تماس تلفنی خبرنگار قضایی تسنیم برای پیگیری پرونده جیسون رضائیان خبرنگار واشنگتن پست که در دست رسیدگی شعبه 15 دادگاه انقلاب قرار دارد گفت: رسیدگی به این پرونده فعلا متوقف شده زیرا دادگاه رسیدگی به پرونده مهمی را درباره یکی از متهمان ارزی آغاز کرده است.

به گفته این منبع آگاه، تا کنون دو الی سه جلسه محاکمه برای این متهم ارزی در شعبه 15 دادگاه انقلاب برگزار شده اما هنوز حکم صادر نشده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس