کد خبر 408334
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: با حضور کی‌روش روی نیمکت تیم ملی، ما دیگر از آلمان و برزیل و ... وحشت نداریم.

به گزارش مشرق، مرتضی محصص در خصوص جلسات کمیته فنی گفت: آخرین جلسه ما با حضور کادر فنی تیم امید برگزار شد و قبل از آن نیز با کادر فنی تیم‌های نوجوانان و جوانان جلسه داشتیم. هنوز تکلیف کی‌روش و تیم ملی مشخص نیست و به محض اینکه وضعیت او نیز مشخص شود طی هفته‌های آینده جلسه‌ای را نیز برای ارزیابی برنامه‌های او نیز با کی‌روش خواهیم داشت.

وی در مورد اینکه آیا برنامه‌های تیم امید مورد موافقت قرار گرفت یا نه، گفت: همین‌طور است. تیم ملی امید باید مهرماه در مسابقات غرب آسیا به میزبانی اردن شرکت کند و پس از آن در رقابت‌های انتخاباتی المپیک که به میزبانی قطر در مهرماه امسال برگزار می‌شود حضور پیدا کند که البته این بازی‌ها برای تیم امید سرنوشت ساز بوده و مشخص خواهد کرد که آیا این تیم می‌تواند پس از چندین دهه راهی المپیک شود یا نه.

محصص در مورد این اظهار نظر کفاشیان که هیأت رئیسه فدراسیون باید در مورد کادر فنی تیم امید تصمیم بگیرد، گفت: خاکپور مورد تأیید کمیته فنی است. از سوی دیگر ما نتیجه جلسات‌مان را به هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال ارائه می‌دهیم تا آنها تصمیم نهایی را بگیرند هر چند که معتقدم خاکپور با تیم امید به کار خود ادامه خواهد داد.

رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا همچنان کی‌روش مورد تأیید این کمیته قرار دارد یا خیر، گفت: او علاوه بر اینکه مورد تأیید ما قرار دارد و مورد تأیید همه نیز هست و خود شما در این شرایط چه کسی را بهتر از کی‌روش سراغ دارید؟

وی در مورد اینکه محمود اسلامیان نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال اظهاراتی را در مورد کی‌روش عنوان کرده و گفته بود که او در هیچ تیمی به عنوان نفر اول موفق نبوده است، گفت: انسان‌ها باید در اظهارنظر خود آزاد باشند و نباید هر اظهارنظری را به صورت شخصی از آن برداشت کنیم. اسلامیان از روی حسن نیت نقطه نظر خود را گفته و هر فرد دیگری می‌تواند در خصوص تیم ملی و کی‌روش نظر خود را بگوید.

محصص افزود: کی‌روش به فوتبال ما خدمت کرده و تیم ملی را صاحب سبک کرده است. او به تیم نظم و انضباط آورده و اعتماد به نفس خوبی را به بازیکنان بخشیده که می‌توانید این موضوع را از تک‌تک بازیکنان سوال کنید. در هر صورت امیدوارم مسیر کی‌روش در تیم ملی ادامه پیدا کند چرا که ما با او می‌توانیم امروز با تیم‌های بزرگ دنیا بازی کنیم. ترس از فوتبال ملی ایران جدا شده و مطمئن باشید دیگر از قدرت‌های بزرگ جهان مانند برزیل، آلمان و سایر تیم‌ها وحشت نداریم و بدانید آن روزها تمام شد و رفت.

وی در خصوص غیبت مجیدی در جلسه اخیر کمیته فنی گفت: مجیدی به همراه جلال طالبی در سفر بودند و نتوانستند در این جلسه شرکت کنند هر چند که اعضای کمیته فنی در استخدام فدراسیون نیستند و ما نیز جلسات خودمان را با حداکثر نفرات برگزار می‌کنیم.

محصص در مورد اینکه آیا غیبت اعضا برای این کمیته دردسرساز نمی‌شود،‌گفت: در هیچ جای دنیا اعضای کمیته فنی بیشتر از 5-4 نفر نیست چرا که با زیاد شدن تعداد اعضا این کمیته از حالت طبیعی خود خارج شده و دیگر نمی‌توان اسم کمیته فنی را روی آن گذاشت.

وی در پایان در مورد اعضای جدید این کمیته گفت: با حسن حبیبی صحبت شده و او به زودی به جمع ما اضافه خواهد شد.
منبع: فارس