کد خبر 404911
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸

عضو هیات رییسه فوتبال با بیان اینکه کارلوس کی‌روش به طور شفاهی به کفاشیان اعلام کرده می‌ماند، گفت: علیرضا اسدی فعلا در امور مدیریتی تیم ملی دخالتی ندارد اما درخواست‌های غیرمنطقی کی‌روش را نمی‌پذیریم.

به گزارش مشرق، شهرام دبیری درباره تکلیف نهایی همکاری فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش، اظهار کرد: بر اساس آنچه علی کفاشیان به ما گفته موضوع تقریبا حل شده است. رییس فدراسیون مواضع هیات رییسه را به کی‌روش گفته و نگرانی‌های سرمربی تیم ملی هم برطرف شد.

** وزارتخانه ناظر بر همکاری فدراسیون و سرمربی تیم ملی است

وی در واکنش به اینکه کفاشیان با بیان این جمله که " کی‌روش می‌خواست مطمئن شود که وزارت ورزش و جوانان او را برکنار نمی‌کند " به نوعی توپ را به زمین این وزارتخانه نیانداخته است تا اختلافات فدراسیون مربی پرتغالی پنهان بماند، تصریح کرد: بعد از جلسه‌ای که کی‌روش با اسدی دبیرکل فدراسیون داشت، طبیعتا نگران شده بود. او الان قانع شده که این وزارتخانه قصد برکناری او را ندارد و ناظر بر این همکاری است. مشکلات میان فدراسیون و کی‌روش هم به تامین خواسته‌های او برای تیم ملی برمی‌گردد؛ خواسته‌هایی که فدراسیون باید تمامی امکاناتش را برای تامینش آن هم بخاطر منافع ملی، بکار گیرد.

** کی‌روش شفاهی به کفاشیان اعلام کرده می‌ماند

عضو هیات رییسه فدراسیون در پاسخ به اینکه کی‌روش پاسخ نهایی را برای ادامه همکاری به فدراسیون داده است یا خیر نیز گفت: ظاهرا به صورت شفاهی موافقتش برای ادامه کار را به کفاشیان گفته اما هنوز به صورت رسمی و مکتوب اعلام نکرده است؛ ضمن اینکه او کارش را شروع کرده و دستیارانش هم مشغول رصد مسابقات لیگ هستند.

** خواسته‌های غیرمنطقی را نمی‌پذیریم

وی در پاسخ به اینکه از نظر هیات رییسه تمام خواسته‌های کی‌روش برای تیم ملی باید اجرایی شود، خاطرنشان کرد: قطعا نمی‌تواند چنین باشد. درخواست‌های منطقی که عمدتا مربوط به تامین امکانات است را باید بپذیریم اما اگر خواسته‌های غیرمنطقی مثلا تعطیل شدن ناموقع لیگ بخاطر برنامه‌های تیم ملی و... باشد، امکان تحقق آنها نیست.

** هیات رییسه هفته آینده جلسه تشکیل می‌دهد

دبیری از تشکیل جلسه هیات رییسه در هفته آینده خبر داد و گفت: در جلسه آتی درباره برنامه‌های تیم ملی و سیستم مدیریتی آن، درخواست‌های کی‌روش و موارد دیگر بحث می‌کنیم و جمع‌بندی نهایی خواهیم داشت. ممکن است در انتها از کی‌روش هم برای حضور در جلسه دعوت کنیم اما هنوز مشخص نیست. گزارش‌هایی را هم مرتضی محصص رییس کمیته فنی و توسعه ارایه کرده بود که شناخت بیشتر هیات رییسه کمک کرد.

** اسدی فعلا در امور مدیریتی تیم ملی دخالتی ندارد


رییس باشگاه دبیری تبریز در پاسخ به اینکه آیا در فرایند مدیریتی جدید تیم ملی، علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون هم حضور دارد گفت: فعلا خیر؛ بنابر آنچه هیات رییسه از ریاست فدراسیون درخواست کرد، فعلا برنامه‌های تیم ملی تحت نظر علی کفاشیان پی‌گیری می‌شود اما در آینده به هر حال چون اسدی دبیرکل فدراسیون است، قطعا در امور اجرایی کمک خواهد کرد.

** به کفاشیان گفتیم مساله کوچک لباس تیم ملی را حل کند

عضو هیات رییسه فدراسیون درباره حل مشکلاتی از قبیل البسه تیم ملی و... نیز خاطرنشان کرد: از کفاشیان خواستیم این مساله را حل کند. واقعا موضوع کوچکی است که نباید به دغدغه‌ای بزرگ برای فدراسیون و تیم ملی تبدیل شود. ما باید شان تیم ملی را در نظر بگیریم و باید بهترین تصمیم‌ها برای تیم ملی گرفته شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس