کد خبر 408514
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: زمان عقد قرارداد با کی‌روش، یورو ارزان تر از دلار بود و به همین دلیل با یورو قرارداد او را بستیم.

به گزارش مشرق، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال بعد از جلسه‌اش با سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به این سوال که مجمع فدراسیون فوتبال چه زمانی برگزار خواهد شد گفت: قرار شد در اولین فرصت بعد از اینکه حسابرس مالی کارش را انجام داد مجمع برگزار شود. هنوز حسابرس در حال بررسی است که در چند روز آینده کارش تمام شود بنابراین اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد بعد از مطرح شدن در هیات رئیسه فدراسیون جلسه برگزار می‌شود.

کفاشیان همچنین در پاسخ به این سوال که برخی‌ها می‌خواهند نساجی مازندران صعود کند، اظهار داشت: وقتی لیگ تمام می‌شود چون امتیازها به هم نزدیک است این بحث‌ها مطرح می‌شود یا می‌گویند تبانی شده یا داوری مشکل داشته است. این شایعات و گمانه‌زنی‌ها مطرح می‌شود اما وقتی مدرک نباشد ما قبول نمی‌کنیم. اگر مدرک هم گرفتیم و دیدیم تیمی با خلاف بالا آمده از حضورش جلوگیری می‌کنیم. متاسفانه وقتی در اواخر لیگ تیم‌هایی می بازند، شکست ها را به گردن داور می اندازند. داور هم ممکن است اشتباهاتی داشته باشد، اما نمی توان برای داوری که 20 سال کار کرده بگوییم رشوه گرفته است.

وی در پاسخ به سوال دیگر مبنی براینکه آیا موردی بوده که چنین خلاف‌هایی ثابت شود یا فکر می‌کنید همیشه شایعه بوده عنوان کرد: مواردی که بوده در کمیته انضباطی مطرح شده است مثل فوتسال که دو سال پیش اتفاق افتاد و کمیته انضباطی آرا را صادر کرد. چشم‌ها آنقدر زیاد است که هر اتفاقی باشد معلوم می‌شود.

کفاشیان همچنین درباره اینکه قرارداد کی‌روش به دلار است یا یورو گفت: آن زمان که قرارداد بستیم یورو ارزان‌تر بود دلار گران و حالا برعکس شده است قرارداد کی‌روش به یورو است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره جلسه‌اش با نصرالله سجادی عنوان کرد: گزارشی از کارهایی که انجام داده بودیم به وی ارائه کردم و تفاهم‌نامه‌ای که قرار بود با وزارت امضا شود را هم امضا کردیم. درباره کی‌روش هم گزارش تفاهمات را دادم و برنامه تدارکاتی تیم ملی را به سجادی گزارش کردم.

کفاشیان درباره مالیات کی‌روش و اینکه مناف هاشمی گفته بخشی از این مالیات را وزارت ورزش پرداخت می‌کند خاطرنشان کرد: پرداخت مالیات کی‌روش وظیفه فدراسیون فوتبال است و فدراسیون با بودجه‌ای که می‌گیرد باید این مالیات را بدهد. آقای هاشمی هم کمکی کند، از او تشکر می‌کنم. امیدوارم که این پرداخت‌ها انجام شود.

وی در پاسخ به این سوال که مبلغ چکی که شما داده‌اید چقدر است و مالیات کی‌روش چه مبلغی است یادآور شد: مبالغ زیادی می‌گویند، من کارشناس مالیات نیستم که حساب کنم. این موضوع را از وزارت دارایی بپرسید. این چک‌ها باید تا آخر ماه وصول شود.

کفاشیان درباره ممنوع‌الخروج بودن کی‌روش هم گفت: این موضوع همچنان به قوت خود باقی است.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید کی‌روش پیشنهاداتی را برای ادامه فعالیت‌هایش داشت آیا خواسته‌هایش محقق شده تصریح کرد: باید محقق کنیم. او اردو، بازی‌های تدارکاتی، مرکز بدنسازی می‌خواهد که ما باید آن را آماده کنیم.

وی درباره دستیار ایرانی کی‌روش و اینکه شما کسی را معرفی کرده‌اید اظهار داشت: خودش قرار است دستیارش را معرفی کند من کسی را معرفی نکردم، من چه کاره‌ام.

وی درباره اینکه بازی تیم ملی با ازبکستان آیا قرار است در ترکیه برگزار شود گفت: با توجه به اینکه قرار است به ترکمنستان برویم تقاضا دادیم این بازی در استانبول برگزار شود چراکه برای رفتن به ترکمنستان اول باید به ترکیه برویم. حالا باید ببینیم قبول می‌کنند یا نه.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا حالا به وزارت ورزش آمدید به دیدار وزیر می‌روید یا خیر؟ گفت: اگر بخواهند می‌روم من که نمی‌توانم بگویم من آمده‌ام و می‌خواهم با شما صحبت کنم. من از طبقه دوم بالاتر نمی‌روم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر از بخش فرهنگی فدراسیون رضایت دارید و گفته شده چند نفر به این کمیته اضافه شده‌اند یادآور شد: کمیته فرهنگی باید 4، 5 نفر باشد. اگر هم قرار باشد کسی اضافه شود باید در هیات رئیسه مطرح شود. ما از این کمیته راضی بودیم. نظرمان این است این کمیته اعضایی از سازمان لیگ و بخش‌های دیگر داشته باشد.

کفاشیان درباره پخش حق تلویزیونی اظهار داشت: صدا و سیما هنوز پول ما را نداده. اگر این اتفاق ادامه پیدا کند باز هم جلوی پخش را در این فصل خواهیم گرفت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس