نکته‌ای در این نوع ملاقات ها قابل توجه باید باشد این است که آنها انسان‌هایی را برای ملاقات انتخاب می‌کنند که جنس‌شان با انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام (ره) هیچ سنخیتی ندارد.

امیر حسین قاضی‌زاده، عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی مشرق، با اشاره به سخنان گستاخانه "بان‌کی‌مون" در مورد موضوعاتی چون حقوق بشر و آزادی سران فتنه، گفت:  به نظر من غرب در حوزه هسته‌ای وارد فاز فرسایشی شده است و برای ایجاد فشار بر ایران نیازمند حوزه جدید دیگری دارند؛ لذا میدان بازی جدیدی به نام حقوق بشر را در نظر دارند برای خود ایجاد کنند.

وی در ادامه گفت: بان کی مون و سازمان ملل و ساختارهای جهانی ابزار نظام سلطه برای اعمال نظرشان در درون کشورها هستند، لذا از  بان‌کی‌مون انتظار بیشتر از این نداریم که میدان بازی برای ایجاد تحریم‌های غرب علیه ایران را مهیا کند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان با اشاره به دیدار «کاترین اشتون» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با «نرگس محمدی» یکی از محکومین فتنه 88، گفت: غرب در دو دیدار اخیری که در سفر به ایران با مخالفین نظام انجام داد به سراغ کسانی رفت که نگاه براندازانه به نظام جمهوری اسلامی دارند.

نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ مشهد با بیان اینکه نظام غرب به دنبال القای عدم مشروعیت حکومت جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: نکته‌ای در این نوع ملاقات ها قابل توجه باید باشد این است که آنها انسان‌هایی را برای ملاقات انتخاب می‌کنند که جنس‌شان با انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام (ره) هیچ سنخیتی ندارد.


اهدای جایزه "ساخاروف" به دو محکوم امنیتی و مخالف نظام در پوشش سفری دیپلماتیک



دیدار "کاترین اشتون" با نرگس محمدی در سفارت اتریش

قاضی‌زاده در ادامه با تاکید بر اینکه این افراد کسانی هستند که اصلا حکومت اسلامی را قبول ندرند و معتقد به سکولاریزم هستند، عنوان کرد: مخالفین سیاسی دو نوع هستند، یک طیف از مخالفین به نظام جمهوری اسلامی اعتقاد دارند ولی با دولت موجود اختلاف نظر ندارند، طیف دیگر کسانی هستند که با بنیان جمهوری اسلامی مخالف هستند.

وی در ادامه توضیح داد: غرب در دو دیدار اخیری که با مخالفین نظام انجام داد به سراغ کسانی رفت که نگاه براندازانه به نظام جمهوری اسلامی دارند و معتقد به حذف جمهوری اسلامی هستند.

نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ مشهد همچنین با اشاره به تلاش غربی برای منحرف سازی موضوعات از بحث هسته‌ای به حقوق بشر، گفت: آنها به دنبال تغییر میدان بازی هستند و میدان‌های مختلفی برای مواجهه با جمهوری اسلامی ایران درست می‌کنند تا بتوانند حوزه فشار بر جمهوری اسلامی را گسترش دهند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان در ادامه تاکید کرد: تغییر میدان بازی با هدف ایجاد یک فشار همه جانبه به جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود و آنها به دنبال از مشروعیت انداختن جمهوری اسلامی هستند.

وی در پاسخ به این سوال که وزارت امور خارجه با توجه به تلاش غرب برای تغییر میدان بازی چه رویکردی را باید اتخاذ کند؟، پاسخ داد: این سوال را باید از مسئولان وزارت خارجه پرسید که چرا اجازه تغییر میدان بازی را به غرب می‌دهند؟