کد خبر 1557517
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

ستایشی درباره آخرین وضعیت پرونده کثیرالشاکی ونیک فاینانس گفت: پرونده این شرکت در ناحیه ۳۱ دادسرای عمومی انقلاب تهران ویژه رسیدگی به جرایم رایانه‌ای است.

به گزارش مشرق، ستایشی درباره آخرین وضعیت پرونده کثیرالشاکی ونیک فاینانس گفت: پرونده این شرکت در ناحیه ۳۱ دادسرای عمومی انقلاب تهران ویژه رسیدگی به جرایم رایانه‌ای است.

وی افرود: متأسفانه ونیک فاینانس یک شرکت غیرقانونی هرمی است که مبادرت به عضوگیری و اخذ وجوه از طریق صرافی و طرق دیگر به صورت ارزهای خارجی اقدام کرده است.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: فعالیت این شرکت از سال ۹۸ آغاز و تا سال ۱۴۰۱ ادامه داشته که باید کنترل و بررسی فعالیت این شرکت انجام می‌شد؛ در اواخر فعالیت شرکت از طریق پخش توکن مبادرت به فروش رمز ارز کرده است و این شرکت عده زیادی را در عضویت دارد که عده‌ای طرح شکایت کرده‌اند.

ستایشی ادامه داد: ۷ نفر از مدیران و سرکرده‌های این شرکت تحت پیگرد قانونی قرار گرفته‌اند و تمامی این افراد در کشورهای امارات، ترکیه و مالزی هستند و از طریق پلیس اینترپل اعلان قرمز شده است.

وی بیان کرد: مجدانه پیگیر هستیم با همکاری ضابطین و افراد گرفتار در این قضیه بتوانیم حقوق مردم را تادیه کنیم و دقت کنیم در دام این کلاهبرداران نیافتیم.

برچسب‌ها