نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به پایان بررسی لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون قضایی گفت: این لایحه برای همه دستگاه‌های اجرایی از وزارتخانه‌ها سازمان‌ها و غیره وظایفی را تعیین کرده است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اسلامی با اشاره به پایان بررسی لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون قضایی گفت: لایحه عفاف و حجاب که در مجلس و کمیسیون حقوقی و قضایی بررسی شد لایحه ای جامع و کامل است.

وی ادامه داد: این لایحه برای همه دستگاه‌های اجرایی از وزارتخانه‌ها سازمان‌ها و غیره وظایفی را تعیین کرده است. همچنین برای قوه قضاییه ضابطین خاص و ضابطین عام نیز وظایفی در این لایحه در نظر گرفته شده است.

نوروزی تاکید کرد: در این لایحه برای مقابله با افرادی که سازمان یافته ترویج بی‌حجابی و بی بندو باری می‌کنند مجازات‌هایی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تقریبا آنچه که به عنوان اصلاح لایحه حجاب و عفاف انجام گرفت، ایرادهای ویرایشی و تطابق قانونی با آیین دادرسی و قانون مجازات اسلامی بوده است.

نوروزی ادامه داد: در کمیسیون کل ۷۰ ماده این لایحه از ماده ۱ تا ماده ۷۰ با دقت مجدد بررسی شد و با توجه به اینکه پیشنهادات زیادی برای این لایحه ارسال شده بود کمیسیون همه پیشنهادات را هم بررسی کرد.

برچسب‌ها