کد خبر 1498533
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

درحالی خانواده کیان پیرفلک با کمک شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان سعی دارند تا روایتی جدید از ماجرای روز گذشته روستای پرچستان منتشر کنند اما جای گلوله‌ها روی خودروی قاتل حکایت از موضوع دیگری دارد.

به گزارش مشرق، اقدام تروریستی پویا مولایی‌راد(پسرعموی ماه منیر مولایی‌راد، مادر کیان) منجر به شهادت سروان محمد قنبری شد که برای تأمین امنیت مراسم تولد کیان پیرفلک در محل حضور داشت.


فرزندان شهید قنبری که در حادثه روز گذشته به شهادت رسید

پویا مولایی‌راد که روز گذشته در اقدامی خون‌بار یک مامور پلیس را به شهادت و مامور دیگر را زخمی کرد. مولایی پس از اصابت گلوله در بیمارستان فوت کرد.


استوری اهانت‌آمیز پویا مولایی‌راد

ساعاتی پس از این اتفاق خانواده مولایی‌راد با استوری‌های مختلف که آن را هم در اختیار معاندین قرار دادند، مدعی شدند که برخورد خودروی پویا با مامور پلیس تعمدی نبوده و بر اثر سرعت بالا بوده! این درحالی است که روایت حاضران نشان می‌دهد که وی پس از برخورد بار دیگر با دنده عقب به ماموران حمله کرد.


استوری نزدیکان پویا مولایی راد و تحریف واقعیت

این عده برای باور پذیر کردن روایت‌شان گفتند که مولایی پس از حمله خودرویی، خودش را تسلیم کرده و پس از پیاده شدن از ماشین بوده که به او شلیک شده و هیچ جای گلوله‌ای روی خودرو وجود ندارد.

اما در فیلم و تصاویر به دست امده جای گلوله روی خودرو مشخص است.

در زمان حادثه تروریستی آبان ۱۴۰۱ نیز درحالی که گروهک‌های تروریستی در روز حادثه سرخوش از اجرای عملیات تروریستی در ایذه بودند و حتی فیلم شلیک به دوربین‌های مداربسته توسط تروریست ها منتشر شد، خانم مولایی ماموران را عامل کشته شدن پسرش معرفی کرد و بدون ارائه هیچ سندی بر روی این ادعا پافشاری کرد.


اعتراف تروریست‌های ایذه‌ای پس از اجرای عملیات

در ادامه فیلمی از اعتراف قاتل کیان پیرفلک را مشاهده می‌کنید:

منبع: فارس

برچسب‌ها