کد خبر 1451719
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

براساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، دانشگاه‌ها و همه مقاطع تحصیلی استان‌ تهران به جز شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه نیز در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۳و ۱۴ دی‌ غیرحضوری شد.

به گزارش مشرق، عابد ملکی گفت: بنا به پیشنهاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تصویب کارگروه اضطرار آلودکی هوا بخشی از کارمندان گروه‌های حساس از جمله خانم‌های باردار، کارمندان خانم که فرزند دبستانی و یا زیر ۶ سال سن دارند، کارمندانی که بالای ۵۰ سال سن دارند، کارمندانی که بیماری‌های قلبی، ریوی و تنفسی دارند و کارمندانی که بیماری دیابتی، رماتیسمی، دارای فشار خون بالا و کارمندان سرطانی در روز سه شنبه و چهارشنبه (۱۳ و ۱۴ دی) دورکار خواهند بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تصریح کرد: همه دستگاه‌های دولتی ملزم به اجرای این طرح هستند و در صورت اجرا نشدن آن به دیوان عدالت اداری معرفی خواهند شد.

ملکی از غیرحضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها در ۲ روز آینده خبر داد و افزود: بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، دانشگاه‌ها و همه مقاطع تحصیلی استان‌ تهران به جز شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۳و ۱۴دی‌ غیرحضوری شد.

منبع: ایرنا