حمص

از صبح امروز عملیات نیروهای مقاومت و ارتش سوریه شدت بیشتری گرفت و دقایقی قبل دو ارتفاع « التریکس و الاعلام» بازپس گرفته گرفته شد.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شرق استان حمص حاکیست، عناصر تروریستی داعش از عصر روز گذشته عملیات گسترده ای را از محور شرقی رشته کوه های الشومریه در جنوب منطقه « جب الجراح» آغاز کردند و توانستند در همان گام نخست دو ارتفاع ر اهبردی « التریکس و الاعلام» را دوباره اشغال کنند.

گروه تروریستی داعش در این عملیات که منجر به اشغال دو ارتفاع شد، ۵۴ تن از عناصر خود را از دست داد اما ساعتی بعد نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه حملات معکوسی را برای بازپس گیری این مناطق انجام دادند و با تغییر تاکتیک توانستند پیشروی تروریست ها را در مرحله نخست متوقف کنند.

از صبح امروز عملیات نیروهای مقاومت و ارتش سوریه شدت بیشتری گرفت و دقایقی قبل دو ارتفاع « التریکس و الاعلام» بازپس گرفته گرفته شد.

در جریان درگیری های امروز ۲۷ تن از عناصر تروریستی داعش کشته یا زخمی شدند. این دو ارتفاع راهبردی بر مناطق شرقی رشته کوه الشومریه از جمله « هیره و الهنداوی، سبعه، رسم الخمیده، حجله و ام الصهریج» اشراف کامل دارد.

نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه در گام بعدی خود را برای آزادسازی این مناطق آماده می کنند.

به گزارش مشرق، رزمندگان جبهه مقاومت و ارتش سوریه درصدد هستند با پاکسازی مناطق شرقی، امنیت مناطق شمالی فرودگاه تی ۴ و میادین گازی و نفتی را تامین کنند و در نهایت مسیر ارتباطی شهرک « عقیربات» با فرودگاه تی ۴ و شهر تدمر که مسیر کمک رسانی گروه تروریستی داعش به  شرق استان حمص به شمار می آید را قطع کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • نورانی IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
    1 0
    بن سلمات با کشتن ده سرباز بی گناه ما جرقه جنگ را روشن کرد حالا حاجیان مابروند سعودی وبا خرید از بازار وهابی ها برای وهابیون آتش تهیه درست کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس