روزنامه انگلیسی «گاردین» گزارش کرد که دو زن که احتمالاً دو نفر از گروگان‌ها هستند از کافه «لینت» خارج شدند و تعداد افرادی که توانسته‌اند از دست گروگان‌ها فرار کنند به ۵ نفر رسیده است. هنوز مشخص نیست که آیا این دو زن آزاد شده‌اند یا اینکه همچون سه گروگان دیگر فرار کرده‌اند.

رسانه‌های استرالیایی از گروگان‌گیری در یک کافه در شهر «سیدنی» خبر داده و اعلام کرده‌اند که گروگان‌گیران پرچمی شبیه به پرچم گروه تروریستی «داعش» یا «جبهه‌النصره» را به همراه دارند.
 به گزارش مشرق،شبکه 7 تلویزیون استرالیا گزارش داده است که مهاجمین با ورود به یک کافه واقع در منطقه «مارتین پلیس» (Martin Place) سیدنی، حاضران در این مکان را به گروگان گرفته‌اند.
رسانه‌ها همچنین تعداد گروگان‌های حاضر در کافه «لیندت» (Lindt) را بین 13 تا حتی 50 نفر اعلام کرده‌اند. هنوز رسما اعلام نشده است که گروگان‌گیرها چه خواسته‌ای دارند، اما برخی منابع غیررسمی از جمله رادیوی محلی 2GB گزارش داده‌اند که گروگان‌ها با ادعای بمبگذاری در مناطق مختلف شهر، خواستار ارتباط با «تونی ابوت» نخست‌وزیر استرالیا هستند.
{$sepehr_album_20857}


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    اینجافهمیدم که کارد دسته خودشو میتواند ببرد. ان موقع که همه به داعش کمک میکردید فراموش نشود.
  • ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    0 0
    به نظر من هر 5 تاشون عضو داعش هستند و باید هر چه سریعتر بازداشت بشوند شک بر انگیزه و الان هم که فهمیدن اوضاع خرابه این بهترین راه برای فرار از مهلکه شده به اسم گروگان گرفته شده فرار کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس