کد خبر 932416
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
سیل

500 نیروی ارتش، سپاه و بسیج همزمان با جاری شدن سیلاب در پایین دست رودخانه دز و اطراف روستاهای بخش شاوور شوش به کمک سیل زدگان شتافتند.

به گزارش مشرق، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش گفت: ۳۰۰ نفر از نیروهای بسیج و سپاه برای امدادرسانی به روستاهای بخش شاوور شوش بکار گرفته شده‌اند.سروان پاسدارعلیرضا ایمانی افزود: این تعداد نیرو زیر نظر ستاد مدیریت بحران شهرستان شوش برای امداد رسانی به مردم و امنیت مشغول فعالیت شده‌اند.به گفته وی تجهیزات خودرویی بسیج و سپاه نیز مشغول کمک رسانی به مردم و حادثه دیدگان سیلاب هستند. افسر ستاد بحران تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول نیز گفت: تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول در قالب ۲۰۰ نیرو برای کمک به روستاییان گرفتار سیلاب شهرستان شوش و دزفول شتافتند.

بیشتر بخوانیم:

بسیج به یاری سیل زدگان رامسر رفت

سرهنگ مهدی مقصودی افزود: تعداد ۲۰۰ نیروی تکاور تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول در راستای تسریع در امدادرسانی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای کمک به مردم شوش و دزفول به این شهرستان‌ها اعزام شدند. وی اظهار داشت: اعزام نیروها به همراه خودروهای سنگین ارتش برای امدادرسانی به مردم آغاز شده است. افسر ستاد بحران تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول افزود: تیپ ۲۹۲ ارتش مستقر در دزفول آماده امدادرسانی به روستاییان محاصره در سیلاب در حوزه‌های مختلف از جمله نیروی انسانی و خودرویی است. رهاسازی آب این سدها موجب آبگرفتگی بخشی از زمین‌های کشاورزی پایین دست نظیر اراضی دزفول، شوش و شوشتر شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس